Jump to content

Pos na koroidepsete sta donates kai na parete oti den plirosate


justftw

Recommended Posts

8a xriasteite :P

 

1:1 xazo admin :p h gm

 

2:1 kalo filo p empisteueste

 

3:na exete pc spiti(grigoro)

 

lpn as arxisoume les ston admin 8elw na doso px 10.000 euro gia na boi8isw ton server autos fisika san skili 8a er8ei kai 8eas xaideuei kai 8 tou peite epidi dinw pl poso 8elw ta items prota na ta testarw gia 2 meres kai meta 8a apofasisw san xaroumenos 8a sas pei ne oso pio grigora figei kai ine off o admin ktlp ftiaxnete 2 acc dinete ta items kai meta ta dinete se alon char kai 3ana poles fores kai meta ston filo sas kai meta 8a pate apo alo net i home 8a kanete acc kai 8a mpeite me to acc tou char p eixe to items 8a kanete trade se eann char sas kai meta xalara pate na mpeite apo net to proto net lete ston admin oti scamaristikate kai pite tou na kita3ei to pio sixno trade p egine pite t kai kala oti den mpenate trogate dc kai ola auta meta afou 8a exete ta items krifteta gia ligo sto wh freight apo to acc apo to spiti sas kai meta 8a peite ston admin oxi den 8elw ase den 8elw na me 3ana scamaroune oi kolo hacker kai enjoy me donator items ;)to ekana se kati noobo server kai gamousa 8imi8eite 1 pc spiti me 2 para8ira 2 internet kafe me 2 para8ira h spitia ton char sas se eann internet cafe kai diabaste ta parakato gia ipen8imisis an den katalabate tpt kante me add anonimos_ftw@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

pisteveis pws den mporei na dei ta trade log? dn pame kala m fenetai, oute tin ip sou? pwpw m akougete san to augment bug pou kounas to parathyro gia na exei parapanw chance.. aXaxaxXaaXAxa

Link to comment
Share on other sites

file an ine xazos o admin tosa acc mperdemena kiolas re file 8a t pis na kita3ei to pio kontino se xrono time trade p eaknes opote 8a paei ston alon o opios kai kala se scamare emena pantos m doulepse se server

Link to comment
Share on other sites

Mpori na di to ip s apo database.Blepei oti exeis to idio ip me to account pou pires ta items kai to idio ip me to account pou edoses ta items.Opote 8a se katalabei.Opws eipe kai o Extremedwarf mpori na di ta trade log.

Link to comment
Share on other sites

Kai poios admin 8a sou dosei ta items gia 2 meroules opos les gia na ta dokimaseis? Ti einai ta items gia dokimi?? Den einai test drive gia agora ama3iou. ++ opla einai. Eleos. Prepei na einai ka8isterimenos o allos.

Link to comment
Share on other sites

1) gia 10.000 euro donate dn pas kalutera na paris kanena amaksi? lol

2) ti ine ta items gia na sta dosi gia 2 meres gia test?

3) o admin vlepi ip kai trade log opote.. ligo diskolo

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Kala nta3ei. Ok 8a katsoume na thinkaroume oloi oti auta pou leme einai blakeies kai esi molis ekanes to kalitero post tis xronias.

 

Paidia skeftite ligo kai peite ena signomi ston justftw.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8a xriasteite :P

 

1:1 xazo admin :p h gm

 

2:1 kalo filo p empisteueste

 

3:na exete pc spiti(grigoro)

 

lpn as arxisoume les ston admin 8elw na doso px 10.000 euro gia na boi8isw ton server autos fisika san skili 8a er8ei kai 8eas xaideuei kai 8 tou peite epidi dinw pl poso 8elw ta items prota na ta testarw gia 2 meres kai meta 8a apofasisw san xaroumenos 8a sas pei ne oso pio grigora figei kai ine off o admin ktlp ftiaxnete 2 acc dinete ta items kai meta ta dinete se alon char kai 3ana poles fores kai meta ston filo sas kai meta 8a pate apo alo net i home 8a kanete acc kai 8a mpeite me to acc tou char p eixe to items 8a kanete trade se eann char sas kai meta xalara pate na mpeite apo net to proto net lete ston admin oti scamaristikate kai pite tou na kita3ei to pio sixno trade p egine pite t kai kala oti den mpenate trogate dc kai ola auta meta afou 8a exete ta items krifteta gia ligo sto wh freight apo to acc apo to spiti sas kai meta 8a peite ston admin oxi den 8elw ase den 8elw na me 3ana scamaroune oi kolo hacker kai enjoy me donator items ;)to ekana se kati noobo server kai gamousa 8imi8eite 1 pc spiti me 2 para8ira 2 internet kafe me 2 para8ira h spitia ton char sas se eann internet cafe kai diabaste ta parakato gia ipen8imisis an den katalabate tpt kante me add anonimos_ftw@hotmail.com

kai meta 8a dei tin db  k 8a s kanei ban ip :S teliws xazo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock