Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλύτερα γεμίσαμε servers που έχουν παιδάκια και servers με preconfigured packs.

Posted

250.000$ k 5xronia filaki lol .

Auto gia poion logo egine ;

Άρχισαν να κλείνουν τους ελληνικούς επειδή είναι οι περισσότεροι.Κοίτα φίλε και η παραμικρή επεξεργασία στο l2.ini είναι παράνομη πόσο μάλλον να βάζουν custom και όλα τα συναφή.Μάλλον άρχισαν να το βλέπουν σοβαρά το θέμα.

Posted

Re paidia ilikrina dn eixe tipota o server...san olous tous server pou pezete itan...itan pio poli retail like kiolas!!

Oi gm kathe mera online olla meli gala dn pistevw na eixe tipota paranomo....pwpw efaga mia ksenera :(

epsaxna 1 mina na vrw server...kai vrika enan kainouryo kai to riskara kai epeza mono egw me tin kopela m....mexri pou ebenan 5 atoma tin prwti mera meta alla 5 meta alla 10 klp mexri pou ftasame 50 atoma se mia vdomada......

pou tha ksanavrw twra tetio server :( :(

Posted

Άρχισαν να κλείνουν τους ελληνικούς επειδή είναι οι περισσότεροι.Κοίτα φίλε και η παραμικρή επεξεργασία στο l2.ini είναι παράνομη πόσο μάλλον να βάζουν custom και όλα τα συναφή.Μάλλον άρχισαν να το βλέπουν σοβαρά το θέμα.

ti einai to l2.ini? lol re paidia min ginei kai ston server mou!

Posted

Να σου πω γιατί έκλεισε?

1)

Άρχισαν να κλείνουν τους ελληνικούς επειδή είναι οι περισσότεροι.

2)

itan pio poli retail like kiolas!!

ti einai to l2.ini? lol re paidia min ginei kai ston server mou!

ότι νάναι xD πήγαινε στο φάκελο system και βρες το l2.ini έχει την ip του server και άλλα.

Posted

Ntax ligo logiko m akougete auto me ta custom ktlp to ksera , thimamai oti eixan kleisei ton extreme paliotera alla gia allo logo nomizo.Kalitera na kleinoun server i malon kalitera na min kanei opoios na ne server gt ontos exei kseftilistei ligo thema. ;p

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...