Jump to content
  • 0

help edo pliz

Question

Posted

exw 1 server dld prosfata to ekana kai to pc m exi 4gb ram kai 220 fb mnimi pc kai exw 6-7 internet

basika 8elo na rotiso an antexi to pc m kai mipos mpori kapis na m pi apo pou einai kalitera na to sikoso

kai an antexi to pc m

o server einai c6

8a i8ela na sas rotiso to pc m antexi gia 5-10 meres 24 on h kalitera na to balo alou??

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

to pc sou k 1 xrono sinexomena na ton exeis anoixto de pathenei tipota...analogos me to ti akrivws skeftesai na kaneis,tha koitakseis k enalaktikes..an thes xalara pragmata krata ton spiti sou.an oxi tha skas 100e to mina se kamia etairia na sou sikwsei ton server.

• 0
Posted

basika to pc einai forito

gia afto to leo :/

dld den exi problima

gt fobame re pedia kai einai kenougio 2 ebdomades exi p to pira..

p.x sikoni 50-70 atoma?

• 0
Posted

basika to pc einai forito

gia afto to leo :/

dld den exi problima

gt fobame re pedia kai einai kenougio 2 ebdomades exi p to pira..

p.x sikoni 50-70 atoma?

Stin ellada me diskolia tha breis server na sikonei 60-70 atoma max.

Opote kalitera na ton sikoseis apo eteria,na exeis kai to kefali sou isixo.

• 0
Posted

dld les na m xalase ta prot???

dld mpori na gami8ikes?

gt meta apo ligo dld me xilia zorgia p imouna apo net ida oti elane login sxedon dld empene mexri tin mesi p 8a elege  oti o server p.x online!!!!

• 0
Posted

dld mpori na gami8ikes?

gt meta apo ligo dld me xilia zorgia p imouna apo net ida oti elane login sxedon dld empene mexri tin mesi p 8a elege  oti o server p.x online!!!!

Prwton mila pio omorfa,Deuteron mhn kaneis etsi epd egine Off o server!!omfg dld..3ana sikoseton..h an sou vgazei kapio error GS h LS kane post edw pera..oxi epd s egine Off o server na kaneis etC..omfg  :o ::)

• 0
Posted

dld mpori na gami8ikes?

gt meta apo ligo dld me xilia zorgia p imouna apo net ida oti elane login sxedon dld empene mexri tin mesi p 8a elege  oti o server p.x online!!!!

akou file dem gami8ike tpt apla epese to internet sou kai ksana anevike....ta paidia sou exoun apantisei idei to ti einai kalitero.... ;) 8a sou elega kalitera an exeis kamia aporia na milas se pm ;)