Jump to content

[Update1st][Odigos]Paladin


Ev4Ki

Recommended Posts

Na mantepso oti thes na deis diko mou guide?!

proton dn eipa guide eipa topic

 

kai 2on nai thelo poli na do gia na katalabo ti douleia mporis na prosfereis kai pos tha se krinoun oi aloi kai an sto telos s aresei! aplos thelo na s po pos poli kapos nomizis pos eisai! dld milas se olous me enan apotomo tropo les kai esi mporis na kaneis kati kalitero!an mporis kanto ego dn exo prob ala mn krineis ton alon toso asxima!

Link to comment
Share on other sites

proton dn eipa guide eipa topic

 

kai 2on nai thelo poli na do gia na katalabo ti douleia mporis na prosfereis kai pos tha se krinoun oi aloi kai an sto telos s aresei! aplos thelo na s po pos poli kapos nomizis pos eisai! dld milas se olous me enan apotomo tropo les kai esi mporis na kaneis kati kalitero!an mporis kanto ego dn exo prob ala mn krineis ton alon toso asxima!

To oti protimo na leo ta pragmata me to onoma tous kai oxi na leo "OU EINAI TELEIO NAI GAMAS" eno auto pou vlepo den m'aresei to leo eilikrinia, oxi "na krino ton allon asxhma".

Kai nai, otan exo spatalisei 3.5 xronia sto L2 kai ksero polla pragmata pano se auto pou oi perisoteroi den kserete kan oti yparxoun nai, einai spastiko na vlepo classes tou L2 na tis pidane oi randoms me tous YPEROXOUS ODIGOUS tous.

 

Den to paizo kapoios, oute o mao-tao tou L2, apla exo afierosei xrono se auto kai exo gnoseis pano se auto.

 

An paradexomai ena atomo se auto to forum pano sto L2 einai o Billistain, oloi oi alloi eiste randoms pou paizete class me oti na 'nai setups (Opos Daggers/Archers me heavy armors) kai wannabe 1337 paixtes.

Link to comment
Share on other sites

To oti protimo na leo ta pragmata me to onoma tous kai oxi na leo "OU EINAI TELEIO NAI GAMAS" eno auto pou vlepo den m'aresei to leo eilikrinia, oxi "na krino ton allon asxhma".

Kai nai, otan exo spatalisei 3.5 xronia sto L2 kai ksero polla pragmata pano se auto pou oi perisoteroi den kserete kan oti yparxoun nai, einai spastiko na vlepo classes tou L2 na tis pidane oi randoms me tous YPEROXOUS ODIGOUS tous.

 

Den to paizo kapoios, oute o mao-tao tou L2, apla exo afierosei xrono se auto kai exo gnoseis pano se auto.

 

An paradexomai ena atomo se auto to forum pano sto L2 einai o Billistain, oloi oi alloi eiste randoms pou paizete class me oti na 'nai setups (Opos Daggers/Archers me heavy armors) kai wannabe 1337 paixtes.

ok pr0 player! ti na kanoume! na tous apagoreusoume na kanoun shares?? kanto an mporis! kai me 3.5 xronia l2 dn simenei pos eisai pr0! ego eklisa 4 xronia apo l2 kai dn leo pos ksero ta panta! giauto eimai edo sto forum gia na matho ki ala!
Link to comment
Share on other sites

ok pr0 player! ti na kanoume! na tous apagoreusoume na kanoun shares?? kanto an mporis! kai me 3.5 xronia l2 dn simenei pos eisai pr0! ego eklisa 4 xronia apo l2 kai dn leo pos ksero ta panta! giauto eimai edo sto forum gia na matho ki ala!

I stravos einai i mallon fteei pou einai 01:22, den ksero ti na po.

 

Eipa "DEN TO PAIZO KAPOIOS"!

 

Episis, an to Greek section exei kanantisei trisathlio kai me oti axrhsto share yparxei, nai tha tous to apagoreusoume na kanoun shares.

 

Tora an esy meta apo 4 xronia L2 den kseris ta panta, mallon den exeis paiksei low rate, i den paizoume Lineage 2 enas apo tous dio mas...

... kai den eimai ego!

Link to comment
Share on other sites

proton dn eipa guide eipa topic

egw pantws eida ena wreo guide apo exte

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=69386.msg506594#msg506594

 

tespa...meinete ontopic :P

Link to comment
Share on other sites

kl epidi dn blepo na bgenei kapio noima to stamatame edo bgikame kai offtopic blepeis!

Na sou po tin alitheia?

Tha me peirazei an evgaina off-topic se ena topic pou to aksizei, tora na vgo off-topic se ena guide gia ena class pou exei ksanaginei (Apo Phoenix94 i OmGG, den thymamai akrivos) kai to opoio den leei tipota to simantiko/agnosto kai exei kai anakrivies den me peirazei na vgo off-topic, to idio pistevo kai gia tous mods, oti den tous peirazei.

 

An tous peirazei kalytera na to ksanaskeftoun. :>

 

EDIT: Molis eida to post tou ExtremeDwarf, den pistevo na exo afisei kamia ANAKRIVIA sto guide pou dinei link, ean exo afisei dikstin mou.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εδω σας παραθετω καποια τραγικα λαθοι που φενετε ποσο "ξερει απο Paladin" οπως ειπαν καποιοι(εξυπνοι?):

 

 

urn38sv5w39egy7mml01.pnghealth = afto to skill sou anebazi to hp sou

 

 

ubgsmrsjsnanqwrb5r2.pngTouch Of life = afto to skill sas kani heal

 

r19d5gyu0zysz76lxx8.pngPhysical Mirror = me afto to skill dn sas pianoune i katares

 

ivpfc1504bke05zsen2c.pngShield Slam = afto to skill kani silance ston antipalo sas k o antipalos sas dn bori na kani skills dld magies

 

 

To health εναβεζει hp..καλος..

Για το Touch Of life ειχες να πεις μονο πως κανει απλα heal ? Τιποτε αλλο ?

Με το Physical Mirror δεν σας πιανουν καταρες..? Το Physical Mirror ειναι ενα skill που κανει Reflect μονο τα physical skills, και εχει καποια chance δεν ειναι 100% ..

Και το Shield Slam πoυ κανει silnce και δεν μπορεις να κανεις "μαγιες"... ? χαχα αυτο μου θιμιζει τον πρωτο καιρο που επαιζα l2, και ασκαγα sillence στους fighter, και εβλεπα πως σινεχιζαν να κανουν skills και ελεγα "ελεος τι noobo server, δεν δουλευουν τα skills".

 

 

Θελω να σας πω λοιπον, πως l2 μαθενουμε καλυτερα σε low rates.Αυτο το Guide ειναι απο εναν player που μολις αρχισε l2 σε καποιον αγνωστο Java pvp server.Και να σας πω, ουτε γω παιζω σε low rates, παντα παω 50 lvl και μετα βαριεμαι, ομως παιζοντας l2 3 χρονια σε mid kai hight rates, εκατσα και μελετησα ενα ενα τα skills, απο πανω μεχρι κατω, τακτικες για pvp, καθως και ολες τις classes.Γιαυτο πριν κανετε ενα guide ψαχτειτε λιγο πρωτα.

 

 

PS:

Fenetai, pos kseris na pezis me Phoenix Knight! Tha voithisei pollous!

::) (μαρεσει που εβαλες και θαυμαστικα.Τοσο πολυ το πιστευεις?)

Link to comment
Share on other sites

Με το Physical Mirror δεν σας πιανουν καταρες..? Το Physical Mirror ειναι ενα skill που κανει Reflect μονο τα physical skills, και εχει καποια chance δεν ειναι 100% ..

To Physical Mirror exei 30% chance gia Physical skills reflect kai epeisis 10% chance gia Magic Debuffs, oxi skills. (p.x.: To Prominence tou Sorcerer den tha faei reflect, alla to Decay tou Sorcerer gia paradigma tha ginei Reflect.)
Link to comment
Share on other sites

To Physical Mirror exei 30% chance gia Physical skills reflect kai epeisis 10% chance gia Magic Debuffs, oxi skills. (p.x.: To Prominence tou Sorcerer den tha faei reflect, alla to Decay tou Sorcerer gia paradigma tha ginei Reflect.)

Τι να σου πω, αυτο για το Magic Skills δεν το ξερα, και βασικα το skill δεν το λεει αυτο, αλλα κατι θα ξερεις παραπανω.

A shield power that reflects back buffs/debuffs one receives from physical skill attacks. Requires a shield.

 

Α επισης το Shield slam εχει chance να βγαλει target.

Link to comment
Share on other sites

Kalo alla anousio.

Apla skills leei...

Dyes xriazese +4 con / +5 dex -9 str gia ta mass pevepe/raids kai +2 dex/con -4 str gia tin oly.

To shield pdef rate kai to speed tou dex KANOUN diafora, dn eimaste INT.

Weapons gia oly/pvps xriazese focus/haste swords kai oxi blunts...

Kai to kiriotero einai oti den iparxoun stratigikes vs classes .

 

ImHo 100 fores kalitera na min iparxei guide para na iparxei ena random miso/lathos guide

gt poli newbies berdeuonte (opos ego otan protoarxisa kai o kathenas egrafe oti tou katebene)

 

@exte

Aporo gt dineis tosi poli simasia .... eno ksereis oti oi perisoteroi einai se lolnubratex5k servers.

 

 

 

PS : Lipei ena ''shield'' buff apo tou PP :P

Link to comment
Share on other sites

ali lete pos to topic einai kalo alli lete pos einai a8lio alli lete pos einai metrio oso gia ta skill ta egrapsa opos nane k dn teliosa akoma apla otan to ekana ixa mia doulitsa k to ekana opos nane 8a dite simera pou 8a to kano edit k meta pes mou an sas aresi min krinete toso apotoma gt bori na sas krinoune k esas

Link to comment
Share on other sites

ali lete pos to topic einai kalo alli lete pos einai a8lio alli lete pos einai metrio oso gia ta skill ta egrapsa opos nane k dn teliosa akoma apla otan to ekana ixa mia doulitsa k to ekana opos nane 8a dite simera pou 8a to kano edit k meta pes mou an sas aresi min krinete toso apotoma gt bori na sas krinoune k esas

Ναι το προβλημα ειναι πως τα skill, οχι μονο δεν ειναι καλα "διατυπωμενα", ειναι ΛΑΘΟς! σαν να μην ξερεις L2. Τωρα αν ειχες "δουλιτσα" θα τα εγραφες απλα πιο προχειρα, εσυ να πουμε εχεις γραψει οτι να ναι !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...