Pc problem.

Versus

Today for the 1st time my pc (i have it about 1 year) has problem.. It has files that i need them, so it's essential to find the problem..

Here what's happening.

I press to start it and it says the information of the pc (size of ram, etc) for 1 second and then it get dark. Then i view the logo of Intel for just a second and then dark...

then Windows start to load but they don't! The screen gets dark and nothing else happens.

Any ideas?

[GR]

To pc m meta apo 1 xrono p to xw exei problima.. Exw arxeia p ta xreiazomai opote prepei na bre8ei to problima..

na ti simbainei..

pataw na anoi3ei kai blepw tis plirofories t pc (mege8os tis ram, ktlp) gia 1 deuterolepto kai meta i o8oni maurizei. Meta fainetai to logo tis Intel pali gia 1 deuterolepto k meta maurizei i o8oni..

Meta ta windows arxizoun na fortwnoun alla prin kala kala arxisoun i o8oni maurizei k dn ginetai tpt meta..

Kamia idea?

Auto 8a kanw, erxomai se liga lepta me ta apotelesmata.

an den einai auto, mporei na ftaei kati allo, (Paromio problem)

Mporei to PC sou na anebazei thermokrasia, (Isos polu skonh sta anemistirakia-psiktres) Anoikseto kai kathariseto kai tha eisai OK pistebw, an einai san to problem pou eixa...

Eixa apokleisei na einai problima tis o8onis epeidi tin o8oni dn tin exw oute 1 xrono!

k omws einai problima tis o8onis, me alli o8oni douleuei mia xara..

einai poli eleino, na agorazeis kainourgia o8oni k na xalaei se xrono rekor.. ti na pei kaneis!

anyway thanks gia ti boi8eia k to endiaferon.