Jump to content

[GR] Official Spam Topic.


MiraDBZ

Recommended Posts

Billistain Kita...H plaka Einai Plaka...Den Me Endiaferi Diolou pos me elege Blameno giati Opos ides Tou apadousa Kai tou ekana plaka...Opos kanis kai esei plaka Opos kani O ka8enas se afto to Topic....Alla ama tin Plaka tin Girmame Se malakia Parapay....

Den Lew Isos I plaka itane xodri Alla Pistebo pos den tin blepoune Ola ta atoma etc..... :-\ :-\ :-\ :-\

Eipe Kai o Revenge Eipa kai egw na stamatisi Edw...To sinexize kai to sinexize Mexri Pou eipe kati Pou den eprepe na to pi....

 

Den me niazi Pos les esei Pos den ksero agglika ka8olou giati einai h ali8ia afti,Kai den me niazh na me doulebete gia afto....

Alla Daxi Mexri 1 oreio...Na me doulepsete na mou pite pos lew blakies daxi...Alla na brizi tora me tetio tropo parapay.....

 

Den exw na Po tpt alo...Den ksanasimetexo sto Spam Topic...Ta atoma Pou me sebontai kai tous sebomai Einai pola sto mxc...

Kai gia na Min sxoliasete...Den ekana Egw report ton BostonLegal  Gia ban...Mono stou ta egrafe mono tous Ta katafere....

 

Merika Atoma Pou me kseroune Apo palia Kseroune Ton xaraktira mou kai kseroune Pote den pezo Pousties....Den lew pia einai,Pados me ektimoune

 

Afta apo emena....

Thx

 

 

Link to comment
Share on other sites

1)polla einai ta atoma pou se sebonte? egw pantos dn eida kanena.

2)na pas na kaneis tis plakes sou sta atoma pou tis vriskoun asties.

 

Link to comment
Share on other sites

1)polla einai ta atoma pou se sebonte? egw pantos dn eida kanena.

2)na pas na kaneis tis plakes sou sta atoma pou tis vriskoun asties.

 

Hmm...Esei Den tous ides...Egw omos Ida 1 atoma Pou me Katalabe...

Kai Tis exw kani Tis plakes kai se aftous....Mono Pou den adedrasan Opos adedrase O filo sou...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Merika Atoma Pou me kseroune Apo palia Kseroune Ton xaraktira mou kai kseroune Pote den pezo Pousties....Den lew pia einai,Pados me ektimoune

 

 

 

 

luna c4 power

 

tespa akolou8oume ta monopatia p xara3e o master exte

Link to comment
Share on other sites

boston to ban sou htan dikaio kai stamata me to paidi edw.. giati ma tn panagia kseris poso se paw san filaraki m alla 8a akouseis tin panagia tis zwis sou malaka

 

ti sou fteei to pedi re vlaka pou den perneis apo xavale na poume?!Ante malaka trava sto village na ri3eis kamia mpounia sta mixanimata na kse8imaneis

 

 

a , o luna c4 kanei wipe anyway :) (ahhaha)

 

 

fArty kserc k ec poso s ektimo g auto mn ksanakaneis reply g auto to 8ema edw..

 

 

KAI NAI EGW EKTIMW TON FARTY

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...