Jump to content

pedia ena bug pou anakalipse ena pedi ston server mou


maxmyt

Recommended Posts

kitaxte den xero ama exei xanaghni alla akouste

 

 

1 prepi na exeis strider

2 pas kata tin gnomimou min to kanete se polli mesa gt opos kego ton pira prefa

3 arxizoume sinexia bgazeis ke bazeis to strider sinexia omos ke pas mpros piso ama to kanis sosta afto pouleo thadite efoson omos o server diladi to pack exei na trexi to strider  thadite oti exete lvl 2 gmspeed lol

Link to comment
Share on other sites

250 speed +to speed tou char ksereis poso paei? px o char exei 170 speed & 250 tou strider = 420 speed.

To lathos itan diko sou, giafto eixe toso poly speed.

Link to comment
Share on other sites

ayto pragmati petixenei molis t dokimasa se enan new server enos friend m kai douleyei einai Nc p.x.

 

p.x. ----------lipon epidei eixame custom armor eixame trela stat me armor kai wep +30 full

kai eixe kalo speed me daggera

t dokimasa me daggera

kai apo 345 speed piga 459 speed

twra dkimasa ena diko m kolpaki kai me to strider p leei t pedi alla kai me ton duelist me t skill p trexeis t ekana stuck kai gamise

 

me ton duelist char eixa skill GM speed lvl 4

 

Link to comment
Share on other sites

sorry re pedia p paw offtopic ala  ka8e mera akouw mlkies edw mesa den thn palevo alo..

 

 

to phx to top hack... oloi oi real hackers exun k to l2 phx mesa ston fakelo me ta........................ programata tus.. Oo

 

 

episi ekinos o server prepei na mazeve k se siege .. 10 atoma?Oo mazi me 2 gm... lol

 

 

ksana sorry ala den thn palevo alo edw mesa !!:P

Link to comment
Share on other sites

sorry re pedia p paw offtopic ala  ka8e mera akouw mlkies edw mesa den thn palevo alo..

 

 

to phx to top hack... oloi oi real hackers exun k to l2 phx mesa ston fakelo me ta........................ programata tus.. Oo

 

 

episi ekinos o server prepei na mazeve k se siege .. 10 atoma?Oo mazi me 2 gm... lol

 

 

ksana sorry ala den thn palevo alo edw mesa !!:P

ama den tin palebis ti mas toles eleos les gia phx aplos den eine kako afto pou postara ke eine expoilt kata tin gnomimou gt ke ena allo expoilt to xane bgali nasoupo pio itan ama den eixe baros o server pigenes sto gmshop ke epernes pano apo 15m gemstone b tis epernes jaba ke eisouna plousios lol ke diabase ola to post min diabazeis mono tou dimiourgou des to pedi ti lei oxi mono me to pet alla

ayto pragmati petixenei molis t dokimasa se enan new server enos friend m kai douleyei einai Nc p.x.

 

p.x. ----------lipon epidei eixame custom armor eixame trela stat me armor kai wep +30 full

kai eixe kalo speed me daggera

t dokimasa me daggera

kai apo 345 speed piga 459 speed

twra dkimasa ena diko m kolpaki kai me to strider p leei t pedi alla kai me ton duelist me t skill p trexeis t ekana stuck kai gamise

 

me ton duelist char eixa skill GM speed lvl 4

 

!!!!!!!!! :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...