TheGame PvP Server.

loipon gia spellbooks 160 ton prophet feugoun polu grigora ego evgala 200milions se mia mera ...... 2.5 miria ta pouloysa to ena kai den prolava na gemizo to stock

meta ta soutien klp ta exoun rijei polu tis times

an thes adena kane mou pm edo to name ingame na sou doso merika dis :P

http://rapidshare.de/files/12546396/TheGameTeleia.wmv.html

pare

kapoia stigmi pou grafo kati einai : O Thegame PVP server den einai autos?

kai meta to deutero trito shout leei " etsi lene / kai: oxi o official einai P lol exoun xioumor

(vasika itan 127 mb kai egine 11 opote to quility den skizei adena einai 1.7-1.8kkk an den kano lathos kai ta cystals c grade 500kk kapou ekei :P vasika mporeis na kaneis trade / petajeis / pouliseis mono 99k crystals tin fora kai sou vgenei to ladi mamoto ;P opote apla ekana neo char kai piga na tou doso ta pramata :P

http://rapidshare.de/files/12546396/TheGameTeleia.wmv.html

pare

kapoia stigmi pou grafo kati einai : O Thegame PVP server den einai autos?

kai meta to deutero trito shout leei " etsi lene / kai: oxi o official einai P lol exoun xioumor

(vasika itan 127 mb kai egine 11 opote to quility den skizei adena einai 1.7-1.8kkk an den kano lathos kai ta cystals c grade 500kk kapou ekei :P vasika mporeis na kaneis trade / petajeis / pouliseis mono 99k crystals tin fora kai sou vgenei to ladi mamoto ;P opote apla ekana neo char kai piga na tou doso ta pramata :P

Den katalavaino ti akrivos einai afto alla tha to katevaso...pstn gamoto...:(((

Tha vro kapoia akri i apla tha do oti ta kataferes esi?

It would be great someone could post here a way to earn easily adena because i must admit this server is not taken care of by any GM whatsoever.

It would be also very good if our friend Maxtor could take a look at the situation ! Thank you :-)

It would be great someone could post here a way to earn easily adena because i must admit this server is not taken care of by any GM whatsoever.

It would be also very good if our friend Maxtor could take a look at the situation ! Thank you :-)

+1

Newsflash from TheGame PvP Server:

Someone discovered a way to earn lots and lots of adena by buying a certain amount of Crystals (don't know which grade) and then selling them back to the shop.

If anyone knows something more about this please inform the thread ! Thank You !

Someone discovered a way to earn lots and lots of adena by buying a certain amount of Crystals (don't know which grade) and then selling them back to the shop.

If anyone knows something more about this please inform the thread ! Thank You !

if they sell crystals in shop and let you buy more then 999 stackable items, try to make your adena negative adding crystals or something else, then keep adding until it turns positive again.... its really really old

man your english is not very good and i dont anderstand what you say maybe i dont know good english!!!!!!!!! well tell us again how we will do this with the crystals?? simpson emena me lene wolv3rin3001 dose kana dis man plz i pes pos na bgalo kana adena giati exo afragkiesssssssssssssssssssss

man your english is not very good and i dont anderstand what you say maybe i dont know good english!!!!!!!!! well tell us again how we will do this with the crystals?? simpson emena me lene wolv3rin3001 dose kana dis man plz i pes pos na bgalo kana adena giati exo afragkiesssssssssssssssssssss

Eee! Exo protereotita sta dis tou simpson! :P

@Simpson Dose mas to nick sou ingame...na se spamaroume oloi sti zitiania..:P

Adena plz..

1kkk plz...:P

if they sell crystals in shop and let you buy more then 999 stackable items' date=' try to make your adena negative adding crystals or something else, then keep adding until it turns positive again.... its really really old[/quote']

Actually they can by 100 crystals together at one buy.

They have made it something like a package and you can buy a package of 100 crystals. I'm not sure you can by over than 999 and that's because they are very very very expensive ! Crystals A grade x 100 = 20m

an kserame kai pos kanoume to bug gia tous crystalous.... :/

Distixos..den dinei kaneis working bugs/exploids.. :(

Oti vroume monoi mas kai oti mas dinei o maxtor.. :(

Krima..

ayto to bug me tous crystallous einai korifi!!!psaxno apo xtes to vradi stis 10 kai den exo vrei tipota!eimai sta prothira neyrikis katareysis,to pc vlepo na arxizo na to koutoulao kai exzo parei idi 2panadol!!!

Apo oti fenete..o Simpson to kserei..

An omos mas pei pos ginete..sigoura tha to doune kai oi GM kai tha to patcharoun.. :(

Ara..mpros gremos kai piso rema.. :(

manos_XP...ama to vreis esi..tha mou steileis pm na mou to peis?

Ama to vro ego...tha to po se allon?

O Simpson to leei se kanenan?

Xlomo...