[Gracia Final]P DEF + M DEF INCREASE BUG!

[ENG]

Hello there,

since i played a few gracia final server with 81 lvl skills i found a bug to increase your P DEF and M DEF.

What do i need to do that bug:

You need lvl 82 player

There are some forgotten scrolls that named:Protection of Rune/Elemental/Alignment.If you got them you must go at a farm zone or somewhere that got mobs.

After you hit once and you let them hit you.You will see that it will give you the protections and you will have more p def and m def then you will pwn!!!!!

Maybe on some servers don't work.

P.S:Don't spam like ty,+1 and etc..

P.S2:It's working 100%.

[GR]

Γεια σαs,

από τότε που έπαιξα λίγo Gracia final servers με 81 lvl skill υπάρχει bug για να αυξήσετε το P και M DEF DEF.

Τι πρέπει να κάνουμε για αυτό το bug:

Πρέπει o παίκτηs vα είναι 82 lvl[/ b]

Υπάρχουν κάποια forgotten scrolls με όνομα: Protection of Rune / Elemental / Alignment.Av βρήκες αυτά θα πρέπει να πάτε σε farm zone ή κάπου που έχει mobs.

Αφού χτυπήσειs μία φορά και μπορείτε να τους αφήσετε να σας xτυπάει.Esu, θα δείs ότι θα σας δώσει τa protection και θα έχετε περισσότερο p def και m def τότε θα pwnarete !!!!!

Ίσως για ορισμένους server δεν λειτουργούν.

P.S:Don't spam like ty,+1 and etc..

P.S2:It's working 100%.

dn katalaba tpt apoti eipes mpori na ftaiei pos dn exo asxolithi me gracias mporei na ftaiei kati alo

an ginete eksigiseto kapos kalitera me photos an ginete i kapos alios

nomizw pws enoei oti perneis ta Protection of Rune / Elemental / Alignment san active buffs kai sou anevazei pdef/mdef

oxi ta exeis ws passive kai einai san to blunt/dagger master sou bgazoun san buff 10 sec k alla anebazoun to p def/m def.

kai me ta mob na se hit sunexeia to pas 3k p def/m def sunexeia xwrhs na peftei.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...