riddles 4 you!!

EquisGr

ante re papara soultak3r gamw ta walkthrough sou....den exei fasi ean cheats... :P

reeeeeeeee ti les den diavasa walkthrough dld eleos, les kai eine dyskolo tlk katalava ti eine source code kai ama 8es help pes m :P

ase tis dikaiologies ta alla pws ta perases?ekeino me ta mpiskota?e? na pou se piasame...auto gia na to kaneis prepi na xeris tin marka ton biskoton!

nai ontos to lvl7 itan ena dyskolo lvl alla an allaxeis to tieman me to raider 8a pas new lvl.(to url leei sdrawkcab dld backwards kai to twix eine kati san "ka8reftis" dld to old school eine to palio name tou twix pou eine radier kai an to allaxeis 8a s vgei ena pou leei theotherway dld rediar  ::))

nai ontos to lvl7 itan ena dyskolo lvl alla an allaxeis to tieman me to raider 8a pas new lvl.(to url leei sdrawkcab dld backwards kai to twix eine kati san "ka8reftis" dld to old school eine to palio name tou twix pou eine radier kai an to allaxeis 8a s vgei ena pou leei theotherway dld rediar  ::))

e?

tespa pios einai o kodikos gia to lvl 6? ;D

Username: kill

Password: hour

Na rotiso eime me enan filo mou sto 14 kai vazo to username k pass sta gallika opos leei kai vazo kai tonoys alla pali mou leei "Please correct French for the username"  ???