Jump to content

READ THIS


ÐarkyXtremē

Recommended Posts

Kai egw exw nod32 Mou steilane Virus me onoma msn tsitsi@hotmail.com

to arxeio legotan siege kai elege des pios eimai  to pataw kai kolisa tora

anixa ena arxeio pou katebasa kai o skliros diskos oso pigenai kai katebaine apo 20 bg pou eixa piga 0Bytes Pos ginete auto pou pigan ola auta ta GB??

LoL?

GAMW TIN MANA TOUS!KAI SIGURA EINAI APO EDW ALLIWS APO POU NA VRISKUN E-MAIL..opote...gamieste keratades!!

soz gia ta caps ty darky

Link to comment
Share on other sites

Gia tin akribeis ixa katebasei ena bot apo edw http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=1278.15

L2 Walker OOG/IG Guide By ElitePvPers.de

kai anixa to l2asrv kai oso pigaine kai o topikos mou diskos pigaine kai pio katw eixa 20gb kai piga 0!!!!!!!!!!!!Wtf tora eimai 3.60 esvisa kati wtf re??

Link to comment
Share on other sites

loipon.... 1on kane modify kai oxi allo post gt to exeis gamisei ligo to thema :D kai 2on...kane ena save sto roleback kai meta svista OLA. ama meta s exei opiodhpote provlima to pc kai genikotera ta windows, den egine tpt apla kaneis roleback pisw, efoson eixes kanei save :D problem solved

Link to comment
Share on other sites

0ax0xa0ax eleoc o troxonomosgr me ekane epafi kai setile kati to pira to kanw unzip ala to kaspersky to brike me to pou to anoixa kai to deletare xD tou katebasa kati xristopanagies kai teliwsa xDDD

Link to comment
Share on other sites

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp

Edw kati pezeis kai einai pola Arxeia 15+Gb ala dn xerw na ta kanw delete????? ti les

 

 

Ksilwsta ola.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock