Jump to content

[SHARE] Pos na trexi o Char sas Grhgora + Hero Style


Vkouk

Recommended Posts

Katarxas Kalispera..Gia na mpori o char sas na trexi grhgora pou mono esis 8a mporite na to vlepete 8a xreiastoume ena program..To CheatEngine http://cheatengine.org/downloads.php ..Afou to download kai to kanete install 8a prepete bebea na exete anoixto to l2..

Meta sthn photo pou sas dixno 8a patisete ayto kai 8a diale3ete to l2.exefjnvur.jpg...Meta tha clickarete sthn photo pou sas dixno kai sto speed 8a valete poso grhgoros thelete na gini.Ego vazo 4,0.width=640 height=400http://i41.tinypic.com/15rnnzn.jpg[/img]..Meta patate First Scan kai 8a deite oti o char sas trexi pio grhgora..PROSOXI..!!Mhn to xrhsimopoihsete gia tpt allo..

 

Kai to deutero bug pou pisteuo oti ayto boreite na to 3erete..Gia na feneste Hero pou mono eseis to vlepete patiste ///hero kai 8a deite oti 8a feneste Hero..Ayto dn ginete me CheatEngine oute kanena program alla aplos to grafis kai fenese...

PS:Ayto pianei se merikous Server.

Link to comment
Share on other sites

To proto dn einai bug.....

 

Giati o skopos t bug poios einai??? na  ksegelasis tn alon kai na tn nikas.. me kapoion alllo tropo...

 

to na kaneis na trexeis kai na fenete mono se esena dn leei tpt para mono na kolas to pc s parapano...

 

oso gia to 2o 8a to dokimaso stous servers p pezo kai 8a s po....

Link to comment
Share on other sites

Ego otan to kano file dn exi problem to pc..ok mpori na mhn eine bug alla se merikous mpori na tous aresi na vlepoun ton char tous na trexi les kai eine GM..

Link to comment
Share on other sites

koita.... na s eksigiso pos paei....

 

Gia skepou to na kaneis na trexei poio grigora me ekino to programa stin ousia ti kaneis..... anebazis tn taxitita ton animation t ipoogisti s se ekino to para8iro......kai etsi o ipologistis 8ermenete poio grigora...

 

nai entax se merikous mpori na tous aresi na trexoun dn eimai andi8etos se afto... ok alla na dior8osis apo tn title s to tag s.. bale kati allo oxi [bug]

Link to comment
Share on other sites

nai afto ginete giati dn trexi olo to game mono esi... giafto... alla ena kalo exei.. stous allos eki fenete.. otan trexeis kata pano tous molis eisai dipla tous xanese kai ksanapas apo tn arxi kai dn mporoun na se paroun target...:)

Link to comment
Share on other sites

nai afto ginete giati dn trexi olo to game mono esi... giafto... alla ena kalo exei.. stous allos eki fenete.. otan trexeis kata pano tous molis eisai dipla tous xanese kai ksanapas apo tn arxi kai dn mporoun na se paroun target...:)

Nomizo to berdepses me to counter strike.Ekei den se vlepun kai tin palevun na se skotosun xD
Link to comment
Share on other sites

Nomizo to berdepses me to counter strike.Ekei den se vlepun kai tin palevun na se skotosun xD

 

oxi oxi.. dokimase to se enan l2server mpes esi me to programa kai enas alos na se blepei pos trexeis mesa sto game apo to diko  t pc oxi apo to diko s p exeis to programa.....

 

8a pigeneis piso mros sinexia.... ego mia fora p to eixa kaneis ginotane afto to pragma...

bebea to eixa kanei me allo programa... me ena allo paromio..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...