Jump to content

gt oi ginekes einai kari...les!!!! why the womens is bea...

Recommended Posts

Posted

sto xwrio m emeis bazoume shmeia stikshs...teleies,paules,kommata,8aumastika,erwthmatika k paei legontas

ektos to oti biazesai k s leipoun gramata dn bazeis k shmeia stikshs na piasoume nohma...k thn eirwneia s mikre allou. akous ekei gia translator greek to greek

to na ironeftis einai diko mas sou alla exis ta kotsia na to kanis fatsa me fatsa??? afto einai apo ena pc mporo na kano oti goustaro (na se rotiso kati asxeto to duble post apagorebete sosta esy gt ekanes?)
Posted

to na ironeftis einai diko mas sou alla exis ta kotsia na to kanis fatsa me fatsa??? afto einai apo ena pc mporo na kano oti goustaro (na se rotiso kati asxeto to duble post apagorebete sosta esy gt ekanes?)

12 xronwn? k psaxneis mpelades mikre?kane oti goustareis...polu p me noiazei...to gala petswse...dld eleos

oso gia to double post uphrxe allounou post prin to diko m  k htan k spam topic.ti fobaste?mhpws dn to ekana edit?h mhpws na parw +1 post apo ta 2300 p exw?

k kati allo. egw duskolueomai na diabasw ta posts s p eimai ma8hmenos apo ama8hsia k anor8ografia.fantasou oi alloi.k sto lew oxi gia na se koroidepsw (p to ftwxo s mualo auto nomizei,)alla gia na se boh8hsw na to kseperaseis :o

Posted

12 xronwn? k psaxneis mpelades mikre?kane oti goustareis...polu p me noiazei...to gala petswse...dld eleos

oso gia to double post uphrxe allounou post prin to diko m  k htan k spam topic.ti fobaste?mhpws dn to ekana edit?h mhpws na parw +1 post apo ta 2300 p exw?

k kati allo. egw duskolueomai na diabasw ta posts s p eimai ma8hmenos apo ama8hsia k anor8ografia.fantasou oi alloi.k sto lew oxi gia na se koroidepsw (p to ftwxo s mualo auto nomizei,)alla gia na se boh8hsw na to kseperaseis :o

den leo pos me koroidebis dikeo ma sou na to kanis alla min mou tin benis afto dn m aresi ka8olou k dn eimai 12 xronon
Posted

ase ti lei to profil to accoutn einai tou mikrou mou aderfou 17.5 eimai egw

omg omg diabazw diabazw alla dn antexw na min apantisw xDD signomi auta p grafeis twra eisai sigouros oti ta enois ?

les oti eisai 17,5 nta3 k egw mazi s auto mporei na grafei k i tautotita alla sto mualo agorina m eisai 13--- me polla akoma plin.

Episis na sou ipen8imisw oti to eisai sto forum einai pronomio kai oxi DIKAIOMA pou simenei pos afereite sto pei k fi opote mazepse

tin glossa sou min sou tin patisei kaneis k tsouzei meta ;)