skyvan Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
Megadevil Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 omg 200 post gia auto pas kala??? auto douleue propolemika :D
skyvan Posted March 8, 2009 Author Posted March 8, 2009 paidia den kserw pos to ekana..mporei kapios na me help???den evala egw 200 posts :/ plz kapios na mou pei pos tha ta elatwsw :/
R1aKoC Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 paidia den kserw pos to ekana..mporei kapios na me help???den evala egw 200 posts :/ plz kapios na mou pei pos tha ta elatwsw :/ ~~>http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=39800.0apo edw mporeis na deis pos kaneis hidden ta post!
Coolis® Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Dn einai polyploko?? Gt na kaneis Bug Gia adena se high rate server??? Apolavse To xasimo xrono sou ^^ Ama vriskeis kapoio bug "Like Enchant" Tote einai kalo... Gia adena se high rate dn nomizo :) Any Way Se core epiase (Kati paraksino ^^) ala s core ta adena einai apira ^^ (dld m gold bar perneis osa thes, osoi pezoun core kseoun...)
NightmareSenario Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Mporei kapios na me vevaiosei an douleuei i an xanw ton kairo m plx?? Thanks for share anyway
R1aKoC Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 lol no spam!! Mporei kapios na me vevaiosei an douleuei i an xanw ton kairo m plx?? Thanks for share anyway kai na douleuei se high rates server ti na kaneis ta adena an bgenoun eukola??
`Gerero® Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 no spam!! kai na douleuei se high rates server ti na kaneis ta adena an bgenoun eukola?? ayto eipe parapano kapios oti se enan high rate server afto to bug dn einai kai toso xrisimo gt apo ti stigmh p einai high rate tha bgazeis pola adena :P
nikthegreek Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 ektos to oti exeis pollaaaaa post den einai k tpt idaitero auto pu les genokotites k mallon to bug pu epiane kapote k mono me merikes armor gia pet pleon to exoun fixarei se olus tous server k eidika gia gracia2 h kamael den peianei auto epiane kapote se interlude server pleon tpt.. !
dariofight Posted May 19, 2009 Posted May 19, 2009 prin kaneis ena post search prota iparxei idi kai pleon auto to di8en "BUG" einai fixed post locked
Recommended Posts