Jump to content

[GR]Ginetai na ginoun cancel oi plirwmes apo paypal?


Versus

Recommended Posts

Exw auti tin aporia..Ginetai enw kapoios m stilei lefta,na ta akirwsei meta?Osous k an exw rwtisei exoun meinei kapws etsi-> ???

Ki omws auto to fainomeno m exei ginei 2-3 fores kai 8a 8ela na 3erw pws ginetai :-\

Link to comment
Share on other sites

Basika thes na akuroseis esy i sou to akurosan alloi?apo oti kserw mono an s steiloun lefta ginete na to akuroseis gt s rotaei accept i cancel

M stelnoun lefta,kanw Accept kai meta apo kamia mera m leei cancelled.

Link to comment
Share on other sites

basika steile ena emails to support tous dn exw ksana akousei kati tetoio..kai episis dn nomizw na ginete...px egw pou agorazo pragmata me paypal dn exw dei kapou sto logariasmo na steilw lefta...an stileis kapou lefta esy psaksto ligaki..allios steile email sto support tous

 

Afto kserw egw...signomi..an kapios kserei para panw as s pei m to email pantos tha bgaleis mia akri standar

Link to comment
Share on other sites

apla dn ginetai na s paroun pisw ta lefta gt auto einai scam! to paypal DEN mporei na gnwrizei tis plhrwmes k ta eidh p sunallasete metaksu sas k opwsdhpote DEN mporei na dwsei pisw ta lefta p antallasete xwris na dwseis esu egkrish!to paypal dn eu8unetai gia auta ta pragmata apla eu8unetai gia ythn asfalh metafora twn xrhmatwn!

 

 

apo trapeza omws mporei na ginei h mpinia :P

Link to comment
Share on other sites

apo trapeza omws mporei na ginei h mpinia :P

Apo trapeza an 8imamai kala m eixan stilei lefta sto paypal kai meta bye bye ;D

 

Nomizw pws katalaba panw katw..alla distixws dn mporeis na prostateuteis apo kati tetio..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...