Lusy Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 to poio aplo kai eksipno suxronos to pisteuoun polu aukola idia sto l2 Elite.......to exw kanei polles fores kai pistepsteme petuxeneis sxedon panta...
Cirus Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 ep file den m les pios eisoyn ston l2ownage gt kai egw epaiza 7 mines ekei name :AllaN kai o defteros m char Cirus eimoyn FibroKillT
oldhiphop Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 dax kalo ala sigoura 8a to xeroun oloi twra.
Lazik Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Auto vasizete sto pc vlakas einai o alllos..!!alla kai pali kali douleia..
sadistic Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 paidia auta ta kolpa einai kala me ta mikra tricks... eseis riskarete to an to parete to oplo h to opoiodhpote item to phrate ean oxi siga to pragma ti eixate ti xasate.... sas simvoulevw omws auto to kolpo h opoiodhpote allo kolpo na min to kanete me ton main char sas giati 8a sas vgaloun scammer k pistepste me an exei ispanous h vrazilianous o server oxi apla 8a sas spasoun ta nevra.. 8a sas ta kanoun lazania xD
RightHandMan Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Koita proswpika ama me rwtiseis den nomizw na piasei se kanenan ( den einai kai toso ka8usterimena ta paidia !! ) . Alla ama einai enas toso ilithios pou mporeis na tou to kaneis auto to prama , einai a3ios tis moiras tou ....
sadistic Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Koita proswpika ama me rwtiseis den nomizw na piasei se kanenan ( den einai kai toso ka8usterimena ta paidia !! ) . Alla ama einai enas toso ilithios pou mporeis na tou to kaneis auto to prama , einai a3ios tis moiras tou .... edw re file kaneis store buy k grafeis px sto shop sou sell GOld bars 10kk k tis poulane se sena gt nomizoun oti agorazoun.. k auto dn 8a piasei??? eleos :P 8elei thn wra tou vevea alla kapion 8a vreis
EtEяNiTy™ Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 paidia auta ta kolpa einai kala me ta mikra tricks... eseis riskarete to an to parete to oplo h to opoiodhpote item to phrate ean oxi siga to pragma ti eixate ti xasate.... sas simvoulevw omws auto to kolpo h opoiodhpote allo kolpo na min to kanete me ton main char sas giati 8a sas vgaloun scammer k pistepste me an exei ispanous h vrazilianous o server oxi apla 8a sas spasoun ta nevra.. 8a sas ta kanoun lazania xD nai pragmati me auto to kolpaki mporoun(kai dikaia na se katigorhsoun gia scammer)alla sto gelio trick me ta stores den exoun dikaiwma na poune tpt se kana admin. Ti na tou poun~~~>eimai xazos kai tin patisa.hehe
HazarD. Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Poli gamato kolpo exei piasei se imba pextes enas friend mou pire dbf +16 palia ston TG
™® Stergios ®™ Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 SUREEEEEEEEEe eipame oi BR pou pezoune ekei einai anaphroi alla oxi kai etsi!!! EXEIS PEKSEI POTE ELITE ?..... AN EXEIS PEKSEI KSEREIS KAI ESU O IDIOS POS UPARXOUN POLU ANAPHROI (OPOS EIPES KAI ESU)**EGW TOUS KSEGELASA .. AN ESU DN VRISKEIS ZWA KAI DN PETIXENEI [DIKO s THEMA]..
Jigsaw* Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 ti les re file prepei na eisai poli xazos gia na tin patiseis etsi!!!allios einai to bug gia to trade double trade bug ----------> http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=47217.0
skyvan Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 To exw kanei apires fores....apla yparxei kai ena pragmatiko bug...alla den to kserw...
NightmareSenario Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Thanks an kai to i3era me ekanes na to skeftw allios :D
Recommended Posts