~Pws Na Botarete Final Guide-Greek~

LotheriN

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

===---===---====---===---===---===---===anibul17.gifMy Guideanibul17.gif===---===---===---====---===---===---===

Loipon pedia einai para poli eykolo na arxisete to perifimo hobby : botting :D.Autos o odhgos ftiaxthke gia Newbies kyriws afou pisteuw

pws edw oi perisoteroi apo sas 3erete pws na botarete ;).Loipon :

red1ac.gif~*1o Bima*~

1 bima loipon einai na katebasete to Microsoft Framework.Einai aparetito gia tin egastasi tou bot.Mporeite na breite to

arxeio mesa sto .rar file pou katevasate.Trexte auto to html file(min sas tromazei i onomasia 8a fenete san mia aspri selida

me to sima tou browser pou xrisimopoieite gia na mpeite sto internet pi8anon ton IE(internet explorer))kai brite to arxeio

katebaste to kai egatastiste to.Yparxei periptwsi na to exete idi ston ypologisti sas.Aplws gia na eimaste sigouroi akolou8i-

ste auto to bima.

red1ac.gif~*2o Bima*~

Gia na mporeite na sindeeste ston server kai genika na leitourgei to bot prepi na "ftia3ete" ta host sas.Loipon to mono pou

exete na kanete einai na trexete to "Host Modification.exe" pou briskete episis ston fakelo.2 clicks einai to mono pou xriaze

te.To programa 8a ta kanei ola mono tou.Apla 2 clicks tpt allo.Telos kai me to 2 bima(to Host Modification einai apo ton Koyfo.).Eidate poso aplo einai?Sinexizontas...

red1ac.gif~*3o Bima*~

Trexte to la2srv.exe.Tpt allo se auto to bima einai aparetito gia tin leitourgeia tou bot.Apla trexte to kai afiste to

anoikto.Auta.

red1ac.gif~*4o Bima*~

An exete kapoio Firewall i kt tetoio kalo 8a itan na to apenergopoiisete ka8ws mporei na empodisei tin omali leitourgeia

tou bot.Episis an kapoio antivirus empodizei to bot prospa8iste na to apenergopoiisete.Se kamia periptwsi to programa dn exei

virus i kt pou mporei na blapsei ton ypologisti sas.

red1ac.gif~*5o Bima*~

Eiste etoimoi!!!Trexte to "TheBot.exe" kai 8a sas emfanistei ena para8yro.Patiste sto koumpaki pou einai dipla apo kei pou

leei "PATH" kai breste to l2.exe mesa apo to system tou server pou pezete.An sas emfanisei kapoio error file size einai

epidi prepi na kanete mia apli metonomasia kai tpt allo.Min fobaste!!!Pigenete sto system sas kai metonomaste to l2.exe se

lineage2.exe kai to lineage2.exe se l2.exe(Mesa sto system OLA auta min berdepsete to LineageII.exe pou einai ektos tou syste

m).Meta 3anakante to 5o Bima apo tin arxi,dld trexte to "TheBot.exe" kai kante pali browse.To kenourgio l2.exe pou 8a breite

auto dld pou 8a exete metonomasei :P.To problima me to L2 file size error e3alif8ike...Auto itan...!

red1ac.gif~*6o Bima*~

8a deite to L2Walker na emfanizete katw stin bara ergasias.De3i-click panw tou kai patiste tin epilogi:"Run LineageII".Molis

kanete log in kai mpeite me ton xarakthra sas patiste  alt + enter gia na mpei se window mode kai meta Home.Meta analambanete apoklistika eseis.Have fun botting!!!!!!!!

Auto itan olo pedes.Elpizw na boi8isa poli tous ellines pextes.

Kalo botarisma!!!

***SIMIWSI***:DN PIANEI E-GLOBAL>>>!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

anibul17.gifLinksanibul17.gif

red1ac.gifeL2Walker

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

anibul17.gifCreditsanibul17.gif

red1ac.gifAll credits go to this topic : "Bot Pack Easy Method For Ig Bot in L2 C4 Servers" and ALEX2005GR for his Walker.

Yours

[shadow=red,left]Lotherin[/shadow] ;)

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

ty re man gia tin ypostiri3i LOL...:P

tnx re man !! auto piani ston e global ?

ego to dokimasa tora alla dn m anigi to Hosts Modification se mena san para8iraki na kanei ta host mona tou!Mesa sto system to e-global exei La,L2,  loeader...

Omg Dn ksero Ti na kano :((

ego to dokimasa tora alla dn m anigi to Hosts Modification se mena san para8iraki na kanei ta host mona tou!Mesa sto system to e-global exei La,L2,  loeader...

Re XrusO mOu PaLiKarI Ma ToN aNtHaRa DlD dn pezei na botareis ston eglobal to exoume pei 9999999++ fores

Re XrusO mOu PaLiKarI Ma ToN aNtHaRa DlD dn pezei na botareis ston eglobal to exoume pei 9999999++ fores

Exei poli dikio to pedi...

3exaste e-global...

*Thx gia to karma ;)

• 3 months later...