BROFTW Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 Lipon ekana kati ston l2 mafia... K efaga bann acc... Ixa 2 pvp ke forousa dynasty armor k bow set +19. Ftiagmenos, efaga account bann. Boroume na kanoume kati gia na to parakampsoume to Login? Na bo isos kapos alios mesa sto game... Protinete idees i doste mou lisi plx
SirKuo Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 ama efages ban acces den ginete na kanis login me to idio id ke pass
GeorgeGr93 Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 an eixes faei ip bann kati 8a ginotan me rr to modem,twra tipota. *tip:kai esy ta h8eles,afou epaizes mafia...
SirKuo Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 ena prama 8a s pou.APLA DN GINETAI!! mafou tou topa ti to xana les
marina69 Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 einai poli aplo mpes me allo char kai zita ta items sou apo ton gm oxi apo afton pousou erikse to ban apo allon dokimase to vrady spastoy ligo ta @@ kati ginete ......ego pantos ta exo pari piso poles fores o char ksanaftiaxnete ta items diskola omos
Recommended Posts