Jump to content
  • 0

dn borw na spawnaro ena rb


LoyLoy

Question

pataw //spawn kai to name tou rb kai dn ginete tpt mu leei oti dn borw na to spawnaro...paw sto simio pou einai to rb to kill ola ok ktl ktl kai otan pataw //spawn kai to name tou rb pali mu bgazi oti dn borw na to bgalw....to idio prob exi kai o allos admin tou srv...exi piraxti tpt apo ta files i kati tetio?...xerei kanis na me help?

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

pataw //spawn kai to name tou rb kai dn ginete tpt mu leei oti dn borw na to spawnaro...paw sto simio pou einai to rb to kill ola ok ktl ktl kai otan pataw //spawn kai to name tou rb pali mu bgazi oti dn borw na to bgalw....to idio prob exi kai o allos admin tou srv...exi piraxti tpt apo ta files i kati tetio?...xerei kanis na me help?

 

keita kai egw to eixa auto to problhma ...

alla se emena h alloi gm eixane bgalei 2 fores to rb kai meta dn mporousa na to kanw spaw phga kai to esbhsa apo ta merei pou to eixane kanei spawn kai meta htane mia xara..

Des mhpws dn exeis kanei delete to rb kai to 3exases kapou allou...

 

Na kaneis panta delete ta spawn s extos apo ta npc..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

keita kai egw to eixa auto to problhma ...

alla se emena h alloi gm eixane bgalei 2 fores to rb kai meta dn mporousa na to kanw spaw phga kai to esbhsa apo ta merei pou to eixane kanei spawn kai meta htane mia xara..

Des mhpws dn exeis kanei delete to rb kai to 3exases kapou allou...

 

Na kaneis panta delete ta spawn s extos apo ta npc..

 

nai to xerw afto oti prp na ta delete alla dn ta spawnara se kanena meros....twra ama ta spawnare o allos gm kai ta xexase dn xerw....me to rr dn exafanizonte omos?...

 

ps:shikiller se oti srv exw gini gm ka8os patousa //spawn antharas ebgene katef8ian...episis kanena rb dn borw na bgalw oute AQ-valakas-baium ktl ktl kai oute kan ta apla rb :S

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Lipon Nomizo otoi dn kaneis sosta to //spawn ... gia na deis to id tou RB eiparxoun 2 tropi:

1: grafeis //admin meta NPC manager(Nomizo dn fimame) Grafeis to name tou RB pou thes emfanizete to ID tou Pas ekei pou the sna kaneis spawn kai grafeis p.x. //spawn 20002

2: Pas dipla apo to RB patas Shift kai pano tou tha grafei ekei to ID tou pas ekei pou thes na to vgaleis kai grafeis p.x. //spawn 29556

Telos auto htan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

einai pio eukolo na kanis //spawn ID mob para antharas baium ktlp...

 

ma ama dn xerw ta id?...ara einai pio efkolo //spawn antharas ktl ktl....

hax0r afto ginete mono sta rb

killer ty gia tin enimerosi 8a to dokimasw otan gini on o srv gt einai down (kati ftiaxni) ama iparxi prob 8a sas pw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

paidia to idio prob sinexizete....dn borw na spawnaro kanena ma kanena rb tou l2 oute me ID oute me ta names tous....borw kati na ftiaxw apo ta files tou srv?....mipos kati exi piraxti?

 

 

 

ps:exw dei oti to double post dn epitrepete alla kalitera pistebo double post para new thread :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ps:exw dei oti to double post dn epitrepete alla kalitera pistebo double post para new thread :P

Aa nai ?!?!?! Kai to modify gt to exoun ..? Gia omorfia? :S

 

@Ontopic : Ta rb einai perasmena stin db..? Ennow uparxoun stin database?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...