Jump to content

AUTO CP Cliker V2


`Gerero®

Recommended Posts

Ayto einai to Cp cliker v2 me ayto to program dn xriazete na bazete eseis cp ala tha bazi apo mono tou to pc dld to program

 

 

Loipon ksekiname: to program mporeite na to xrisimopoihsete opote thelete oxi opos to phx p prota anigis to phx kai meta to l2 ayto to program to anigete opote thelete eseis sti sinexeia pernete me ton char sas apo ta mikra cp pots pou anebazoun 20 cp nomizo kai ta bazete sto f11 sti sinexeia pernete kai apo ta kala dld ayta p anebazoun 200 cp kai ta bazete sto f12 sti sinexeia analambanei to pc  dld to program kata kirio logo kai etsi dn tha xriastei pote ksana na niasteite gia na bazete cp pots me to xeri i me to mouse :P  elpizo na boithisa kai prospathiste na to diaskedasete  :D

 

AUTO CP CLICKER V2 link -->> http://rapidshare.com/files/74207960/Auto_CP_Cliker_delay100_.exe

 

P.S. tha sas doso to link kai apo to v1 prota prospathiste ayto an douleyei tote afiste to v2 an dn douleyei to v1 tote pekste me to v2 an dn douleyoun kai ta 2 logo kapion version tote eiste gantemides :P

 

AYTO MOUSE CLICKER V1 link -->. http://rapidshare.com/files/74218461/cp_viewer__clicker_V1_by_Matas.exe

 

gl paidia kai elpizo na boithisa!!! :P

 

 

ALL credits go to fatalas apo to english section ego aplos ekana ti metafrash kai oxi mono :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kathe fora pou xrisimopoiei ta CP potions dn pigenei omws to pontiki mono tou panw stin mpara me apotelesma na mn mporeis na piaseis target?

kapios p to exi xrisimopiisi as apadisi s auto gt k ego tn idia aporia exo

Link to comment
Share on other sites

tosa polla post gia cp cliker?? ......

file to post ayto einai apo to english section giauto prokimenou na mn xalasou tin douleia autounou p ekane to share ebala osa post exei kai aftos kai dika tou credits
Link to comment
Share on other sites

paidia emena m vgazei to nod32 oti periexei virus.i mallon trojan.kapou episeis iparxei kai ena allo programa pou kanei tin idia doulia alla mporei na patisei episeis oti allo thelete apo F1,2,3,4,5,6,7,8,9ktl...elpizw na to vritetai gt emena m aresei trela kai malista pairnw kai arketa pvp me auto.(dn to vriskw tr gi'auto dn stelnw topic gia na pate soz)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

kalo programataki alla emena den douleuoun den xero gt pao na to trexo patao ektelesh kai mou leei auto cp v1. by matas

den xero gt alla exo ena allo programataki paromio me auto auto mouse cliker legete kai kanei sxedon thn idia douleia

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...