Oneo Pack Interlude

• 2 weeks later...

You need the quest folder maybe frm a l2joneo c6 pack .. updated ? here it is .. if i understood correctly http://rapidshare.com/files/106478093/quests.rar.html

Geia sas paidia...Xronia polla xrhstos anesth...(magkia tou!!!):p na sas pw kai kyrios apeu8inome sto Ventouza katevasa to server pack pou leei ayto einai to update...epidi oute emena katevenoun tou The mental..katevasa to diko sou loipon...mesa sto gameserver/config/server.prot alla3a thn ip tou extrenal kai evala tin static ip pou eftia3a...kai sto login server to idio...patchara kai to system evala kai ekei tin ip m sto l2.ini pisteuw na min exw kanena la8os mexri edw...meta pataw to start.bat m anoigi i istoselida meta to StartGameServer.bat kai to StartLoginServer.bat kai sto login m leei oti sinde8ike me tis ip alla sto game server m leei mono Registered on login server 1 :Bartz kai den m vgazei tis ip dokimasa na kanw login alla tpt nekro to login ama mporeite na me voh8isete...egw sinexia dokimazw...pragmata...eixa anoi3ei pio palia ena server pack alla den 8imame gi'ayto dior8osteme ama exw kanei kanena la8os...euxaristw pou me akousate...perimenw ta fwta sas :D:D

ports prepei na anoikseis ean to 8es online ennow na mpenoun k alloi ... des edw ena guide p to exw grapsei sta agglika me kati ellinika ..

go at start>run>cmd>ipconfig and take the IP from Preselected gate. or Προεπιλεγμένη πύλη and put it at your explorer .. write user name and password .. then go at virtual server or portforward or NAPT .. something like this .. there you can easily write the ports you need for L2J which are 2106/7777/9014 and 80 if u want to setup a site from servers pc ... these ports must be enabled TCP and UDP .. and maybe you router needs a IP for the ports.. the IP can easily be found at start>run>cmd>ipconfig at IP Adresss or  Διεύθυνση IP .. and ta loginserver.prop and gameserver.prop you write at externalhostname your IP from www.whatismyip.com and at internalhostname the IP you found at Preselected gate. or Προεπιλεγμένη πύλη .. and then u are ready !!

File na sou pw kati...den 8a ton anoi3w egw ton server...8a ton anoi3ei enas filos m...alla 8elw na mpw na dw ligaki ti paizei ston server t a bugs kai ayta..egw den exw anoixta ports ...gt den 3erei kaneis...pws na ta anoi3w pira thl sthn conn-x kai m leei den anoigoume emeis ports lol kai etc emina me kleista ta ports....kai den 8a ton anoi3w egw ton server mono na mpw 8elw na dw kai ta ftia3w ta npc gt o allos variete...:p eno ston allon pou eixa anoi3ei pali dne eixa anoixta ta ports...alla mporousa na mpw :D Gi'ayto sou lew...ama 8eleis kanena add sto msn slim.shady.rap@hotmail.com h pes m kamia idea....

O Server prepei na exis katebasi ta mySQL kai to NaViCat

dld 8eli stisimo i ine ola rdy?

Ton anoi3a telika alla pali to palio prob me ton oneo pali den m krataei to Roy The Cat meta to rr...eixa kolisi to Client gi'ayto...

ports prepei na anoikseis ean to 8es online ennow na mpenoun k alloi ... des edw ena guide p to exw grapsei sta agglika me kati ellinika ..

go at start>run>cmd>ipconfig and take the IP from Preselected gate. or Προεπιλεγμένη πύλη and put it at your explorer .. write user name and password .. then go at virtual server or portforward or NAPT .. something like this .. there you can easily write the ports you need for L2J which are 2106/7777/9014 and 80 if u want to setup a site from servers pc ... these ports must be enabled TCP and UDP .. and maybe you router needs a IP for the ports.. the IP can easily be found at start>run>cmd>ipconfig at IP Adresss or  Διεύθυνση IP .. and ta loginserver.prop and gameserver.prop you write at externalhostname your IP from www.whatismyip.com and at internalhostname the IP you found at Preselected gate. or Προεπιλεγμένη πύλη .. and then u are ready !!

vent00za  episkepsou edw ---->http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=23137.new#new !!!!

• 2 weeks later...