Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kalhspera sas. tha ithela mia voitheia sto pws na valw Hero Glow sta Dynasty Weapons. eida kapoious odhgous alla den mporesa na katalavw isws den ta edixne swsta. an mporei kapoios na steilei kapoio Link apo guide i video i akomh kai an exei etoima dynasty weapons me Hero Glow na ta steilei kai auta.

To Skype Mou : rafahl.kioutousis 

an exete kati etoimo pou tha thelate na m to dwsete kante me add edw. Kalh sas synexeia magkes m!

Posted (edited)

Vres to ID apo ena hero weapon kai anoi3e me to FileEdit to weapongrp-e.dat. Vres to line pou einai gia ta effects-aura kai kanto copy paste se auto to weapon pou 8es esu, epishs exei kai ektos apo tis aures sta dipla line tis ru8miseis ths auras gia ka8e weapon (p.x an einai bow , sword ,etc ... frontise na pareis kai auta). An 8umamai kala einai sto weapongrp , mporei kai na me gelaei h mnhmh mou kiolas.

Edited by protoftw
Posted
45 minutes ago, protoftw said:

Vres to ID apo ena hero weapon kai anoi3e me to FileEdit to weapongrp-e.dat. Vres to line pou einai gia ta effects-aura kai kanto copy paste se auto to weapon pou 8es esu, epishs exei kai ektos apo tis aures sta dipla line tis ru8miseis ths auras gia ka8e weapon (p.x an einai bow , sword ,etc ... frontise na pareis kai auta). An 8umamai kala einai sto weapongrp , mporei kai na me gelaei h mnhmh mou kiolas.

Θα το δοκιμάσω αυτό σε ευχαριστώ παρα πολύ... Απλά αν μπορεί και κάποιος άλλον να μου δώσει ένα Guide να το βλέπω και να το κάνω....