Jump to content

Recommended Posts

Posted

• Enas wreos tropos einai na kanete pm ton admin kai na tou pite thelo (...) items... sas zitaei to kodikos (p.x.) Save pay card kai tou dinete (2 tropoi 1:otoi nane kodiko enan kodiko me mono 5 euro mesa xD) ama sas dosei items amesos ta dinete s alon xaraktira ama oxi kai sas pei otoi dn dosate sosto kodiko tha prospafisete na ton fovisete :) sto telos logika tha sas ta dosei(epiase 2 fores dn kserw ama piasei se sena)

Posted

gia pes dld ti egine ton ekanes pm ton eipes thelw na kanw donate kai otan s eipe gia gia card ti arithmw kai kodikw tou edwses?

ari8mos:123456789

kodikos:8es kai kodiko re mlk?xD

apla eleos..auto to topic dn a3izi na iparxi apla xD

• 2 weeks later...
Posted

• Enas wreos tropos einai na kanete pm ton admin kai na tou pite thelo (...) items... sas zitaei to kodikos (p.x.) Save pay card kai tou dinete (2 tropoi 1:otoi nane kodiko enan kodiko me mono 5 euro mesa xD) ama sas dosei items amesos ta dinete s alon xaraktira ama oxi kai sas pei otoi dn dosate sosto kodiko tha prospafisete na ton fovisete :) sto telos logika tha sas ta dosei(epiase 2 fores dn kserw ama piasei se sena)

re file gia na kaneis donate prepi prota na exis pistotikh karta meta na balis kodiko p na iparxei sti sinexeia na idopoihseis h tha eidopoihthei monos tou o admin oti egine kapia katathesi xrimaton kai meta tou les ti items thes dn ginete alios me tpt pistepse kai ayto p les einai moufa ektos kai an dn to katalaba kala ego :P
Posted

episis k 5 euro pou les na tou edines admin einai dn einai xazos mporei na vrei aneta pou se pion pexti edoses ta items k ta pernei k pisw k sou rixni k ena aplo bannaki etsi na drosistis xD

• 2 weeks later...
Posted

xaxaxa eleos to ekana se ena newbie server kai epiase plirosa 5 euro anti 780 xaxaxaxaxaxaxa

episis k 5 euro pou les na tou edines admin einai dn einai xazos mporei na vrei aneta pou se pion pexti edoses ta items k ta pernei k pisw k sou rixni k ena aplo bannaki etsi na drosistis xD

simfono mazi sou alla ama omos doseis ta item se kapoion alon char sou??
Posted

Ki omws auto ston core douleuei sto 90% twn periptosewn..exw gnwstous p exoun kanei kati tetio.K oxi dn mporei na brei p ekanes trade gt poli apla dn exei trade log ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...