Jammerakos Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 an pianei ston lineage2paradise tha exei poly plaka !!!! tha to dokimasw kai tha sas pw. tha trelanw tous donators lol
`Gerero® Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 ena bug gia olous tous char tha sas to po prepi na ise lvl (78) ama exeis mago pernis enan mago mazi s ama exis fighter prepi na erthi fighter tespa pas se enan nao tn opio allazis sub kai kanis pt me enan esi exeis etimo na allaxis sub kai tou les tou allou na s kani battle force me to p sou kani to battle force meta apo 2 sec tha to dis sta buffs s alla molis amesos esu allazis sub kai o allos kovi tn magia meta xanavazis tn arxiko kai exeis megalitero p atc dokimasmeno se l2tehgamers kai l2infogate o magos theli p.atk kai o fighter m.atk kai casting prosexe kalitera ti les sto topic title s
gery6 Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 apo oso thimame then prepei na kopsei thn magia prepei na thn telioseis k meta na pas sto class p to itheles,palio bug alla metraei
disast3r Posted December 27, 2008 Posted December 27, 2008 anw t force bug gamato einai alla tr vriskoun tropous na min litourgei
JonathanRhyS Posted December 27, 2008 Posted December 27, 2008 Paidia omg!Se kanenan dn ekane entiposi p leei p att gia magous?:PEleos dld
BloodyWarrior Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 to exw dokimase kai poianei se c6 kai kamael P.S: ti na kanei t p atk???? xaxaxaxaxaxa anw t force bug gamato einai alla tr vriskoun tropous na min litourgei Double Post Is Not Allowed!
™® Stergios ®™ Posted December 31, 2008 Posted December 31, 2008 ELEOS RE AUTO TO POST TO EXOUN KANEI POLLES FORES... KAI PALI TO KSEROUN OLOI.... [ ena bug gia olous tous char [tha sas to po] Th dld xari mas kaneis??...
agent_007 Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 siga re kai pios dn to ixere auto Εγώ ρε φίλε δεν τον ήξερα. =) Αν έχεις να πεις κάτι σημαντικό πες το, αλλιώς μην σπαμάρεις. Δεν θα σε βοηθήσει το 1 post που θα πάρεις.
BloodyWarrior Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 exei dikio o agent_007 entaksi to pedi ekane ena la8os sto title t min tou to lete oloi eleos diladi .. !!
gareleos Posted January 6, 2009 Posted January 6, 2009 gtp mono interlude duleuei k to exun fixari se pollous server btw auto to bug to 3eri k i giagia m .
Recommended Posts