CRITICALS

TerrorisT

• 2 years later...

Emena se ena server enas filos m eixe akribos to idio problima,ma akribos to idio.

Kai ekane egatastasi to Client apo tin arxi kai ebale pali kai to patch kai tpt ...To ekane afto 3 fores kai pali tpt lol ?

Meta apo 20 meres to xe to Client ekei 3exasmeno ,paei na logarei etc 4fun na dei kai benei  :o.Tin epomeni mera paei na bei kai trwei critical , pali ta idia dld.

MIA(1) itan i lusi .... FORMAT.

Egw to exw pa8ei.

Oute to format oute to reinstall dn boh8isan.

Esteila sto forum tou server(l2 frintezza)akribws to problima p eixa k enas m eipe na kanw update ta grafika mou....

(apo oti eida to forum eixe gemisei me topic gia ta critical error)

ama me allon char mpainei k me ton sigekrimeno mono trws c.e. simenei oti o char exei ..kolisei**.. prospa8ise oso mporeis na ton metakineis apo to simeio p ton afises i na tou bgaleis ta items p exei panw tou.. isos fteei auto allios mono o admin mporei na s ton ksekolisei..

Egw to exw pa8ei.

Oute to format oute to reinstall dn boh8isan.

Esteila sto forum tou server(l2 frintezza)akribws to problima p eixa k enas m eipe na kanw update ta grafika mou....

(apo oti eida to forum eixe gemisei me topic gia ta critical error)

Dld? pes akribws ti ekanes ..

ksanakaeis eggatastasei to client apo thn arxei meta mpenei kanonika se periptosei opu den mpeneis pali psaksto apo to patch ksanakatevase to patch toy server.

Extra: An den mpenei poio naris dld den anoigei katholou to parathiro kai tros crit. des to name toy fakelou toy system toy sever pole fores ama den exei to name system tros crit (oxi panta) mpatos ama to pathete pote koitakse to (gia windows xp gia vista dn to mporw na pw tpt den to exw pathei sta vista pote)