Defence bug!! Works

nazghoul

les oti prepei na kaneis shield ston eayto sou................dld prepei na exeis char pou na exei diko tou skill to shield??????

Kapios na sou kanei shield telos padon... den einai anagi na to kaneis esu ston eafto sou...

Xmm... Logika 8a pianei kai me to haste... Ala adi gia block shield prepei na sou kanoun ena alo.. den 8imame...

Re me to shield einai auto p doulevei dn kserw me haste eixa liwsei 4 meres me kati filous se enan rosiko server kai dn epiane to haste mono me shield kai windwalk anevazame speed alla gia wind walk einai alli diadikasia ekei thes kaikai curse doom kai kati alla kai meta cancel!

Re me to shield einai auto p doulevei dn kserw me haste eixa liwsei 4 meres me kati filous se enan rosiko server kai dn epiane to haste mono me shield kai windwalk anevazame speed alla gia wind walk einai alli diadikasia ekei thes kaikai curse doom kai kati alla kai meta cancel!

Pes pws ginete kai me to ww plz..

gt curse of doom....? an kanoume tin idia diadikasi.. k alla3oume to shield me to ww

k to block shield me to block ww?

..peite mou enan serv. pou na poianei plzzzzz......

kali fasi tha itan k ena videaki ;)

Wanted to kserw re afou to exw kanei ! re pes m nick na kanoume merika bug mazi ok? na sou kanw pm! Loipon na min feugoume apo to thema mas Bug gia speed einai 2 tropoi

1. Sou kanoune buff mono to wind walk meta vazeis 4 Haste potions kai sti sunexeia petheneis otan anastitheis arxizeis kai vazeis sunexeia haste potions  mexri to speed sou na paei ekei pou theleis

2. tropos tha to postarw ligo argotera gt prepei na thimitho ola ta anti buff skill :/

gt curse of doom....? an kanoume tin idia diadikasi.. k alla3oume to shield me to ww

k to block shield me to block ww?

..peite mou enan serv. pou na poianei plzzzzz......

kali fasi tha itan k ena videaki ;)

Oso gia to videaki ligo xlomo to vlepw alla tha valw foto enos char m me to bug

piga na to kanw ston r3volt...c4.. k prin kan to kanw mpika stin filaki.....

eleos dld......pos ginete auto?? to mono pou skeftomai einai na me evalan mesa gia allo logo...

alla den thimame na ekana kati!

Wanted to kserw re afou to exw kanei ! re pes m nick na kanoume merika bug mazi ok? na sou kanw pm! Loipon na min feugoume apo to thema mas Bug gia speed einai 2 tropoi

1. Sou kanoune buff mono to wind walk meta vazeis 4 Haste potions kai sti sunexeia petheneis otan anastitheis arxizeis kai vazeis sunexeia haste potions  mexri to speed sou na paei ekei pou theleis

2. tropos tha to postarw ligo argotera gt prepei na thimitho ola ta anti buff skill :/

Nazghoul, to nani tg einai?? tespa an thes: Elf56

K oso auto to antibuff gia to speed einai to block wind walk. Nomizw to exoun oi shillen elder.... tespa i oi elven elder tespa ^^

Guest Thanos47

gia to haste iparxi ena buff tou overlord to seal of winter pou katevazi atack speed epixiristeto kai peste mou apotelesmata :D