Noblesse Prob

kris131

Question

Geia sas paidia exw ena problem p 8elw na me helparete an ginete.

8elw na agorazoun to caradine apo to shop kai meta na pane stin Caradine na kanoun to quest na min 8elei ta proigoumena quest na to sunexisi mono pou exei to caradine dld..apoti exw akousi einai 8ema script

6 answers to this question

Guys exo high five dn exo l2 frozen gia na kano ena true kai na gini .. to caradine latter einai apla ena quest item p to dinis stins caradine gia na ginis noobles einai high five.. prepi na alaksis ta java tis caradine na min xriazete to quest 1 - 2 - 3 na ksekinaei me tin mia apo to 4 . 

αν παρεις το Caradine Letter απο το 4ο quest και το βαλεις στο shop δεν πιστευω πως θα εχεις προβλημα.. δεν το εχω τσεκαρει μην σου λεω μαλακιες αλλα μεχρι και σε GF που θυμαμαι ετσι γινοταν

nai to caradine apo to lvl4 exei to idio id me to normal dn mporo na to paro apo to 4 kai na ksekinisi me tin mia kserw ton tropo ala dn kserw java prepei na to ri8misis na min xriazete to quest 3 gia na ksekinisi sto 4 einai grameno ston kodika otan pernis to quest 3 tote na pigenei sto 4 . egw 8elo na to alakso na ksekinaei me tin mia apo to 4 this is the problem