cryptonakos4444 Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 kalispera... psaxnw enan polu kalo dev k ena kalo pack(apo tin pleura na min exei bugs) epi pliromi... 8elw na aniksw enan interlude server katarxin exw sigedrosi ta pada osa 8elw na kanw mesa ston server m alla den exw tis gnosis... Client: interlude l2off server ( mou eipan pws einai kalitera off ) euxaristw ek ton proteron... Quote
xxxNemesisxxx Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 (edited) egw eimai dev. exw k kalo pack. Edited December 2, 2014 by xxxNemesisxxx Quote
Icarus Dev Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 man min akous ton opoiondipote...afto to prama , eksigoumai gia na min pareksigoume 8a sou kostisei akriva , off pack free den vriskeis kalo , prepei na agoraseis kleidi apo tous antistoixous creator.. ean endiaferese sovara kai 8eleis na dwseis ena aksiologo poso kane mou pm wste na kanoume douleia Quote
Devlin Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 man min akous ton opoiondipote...afto to prama , eksigoumai gia na min pareksigoume 8a sou kostisei akriva , off pack free den vriskeis kalo , prepei na agoraseis kleidi apo tous antistoixous creator.. ean endiaferese sovara kai 8eleis na dwseis ena aksiologo poso kane mou pm wste na kanoume douleia Χαχαχα ποσο βλακας ρε φιλε, λες να μην εμπιστευεται κανεναν αλλα να κανει pm εσενα. Quote
Cray-Z Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 yparxoun polla l2off pack free min lete mlkies Quote
Recommended Posts