Jump to content
  • 0

Ti Pezei Me To Npc.sql?

Question

Posted (edited)

Pedia kalispera giati den uparxei NPC.sql mesa sto database mou kai sto server/sql/ den to vriskw uparxoun npc sto game omws episis den mporw na perasw dika mou

to npc einai HIGH FIVE P5 compiled kanonika kai loipa apiraxto alla gt?? einai epigon..

Edited by Traixz

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted (edited)

anikse ton fakelo sql kai des eki exei npc name kanena an exei prospathise na to perasis xirokinita me execute me freya asxoloume alla den ksero des afto pou sou grafo mipos parakseno afto alla exw perasi kai hive five kai eixe sq;l npc an thimame sosta

Edited by l22expert
  • 0
Posted

anikse ton fakelo sql kai des eki exei npc name kanena an exei prospathise na to perasis xirokinita me execute me freya asxoloume alla den ksero des afto pou sou grafo mipos parakseno afto alla exw perasi kai hive five kai eixe sq;l npc an thimame sosta

ta alaxane sto kainourgio P5 to vrka ta exoume mesa se .xml arxia server/gameserver/data/npcs/(edw kai /custom edw) einai pio periploko ligo na kaneis ena npc i nmz etsi m fenete

http://www.maxcheaters.com/topic/185592-se-xml-pleon-ta-npc-kai-oxi-npcsql-apo-high-five-kai-meta/