Jump to content

Greek Cp.(L2C).


Recommended Posts

Opws leei to title paides,skeftome na kanw ena eliniko cp me skopo na pame ston L2Cerberus.eu.(3erw exei poli kairo akoma apla 8elw na vrw atoma p na 8eloun akrivos afta p 8elw k egw epeidi o server 8a einai top opws k o proigoumenos  dn 8elw na xasw xrono me afkers/noobs).

Lpn liga pragmata gia mena:

9xronia l2

21 xronwn

exw pai3ei stous kaliterous server p kikloforisan(l2bnb,l2cerberus,l2elixir,rpgclub) k official.

eimoun se poli kales clan pou ipirxan tote kai sunexizoun na iparxoun(4usonly,famiglia,tbd,tfd).

Hero stous proigoumenous l2C(x7 k x15).

 

To vasiko pou zitaw dn einai nolife mode(oute egw mporw na to kanw pia logo sxolhs etc),alla toulaxiston 6-8h online meta3i 14:00-16:00 me 22:00-:24:00.(8a sizitisoume kalitera to prime time otan exoun gemisei oi 8eseis sto cp.)Fusika ton prwto mina mporei na to kapsoume k pio poli analogos tis upoxreoseis.

Ti zitaw apo sas:

Na mporite na paizete 6-8 ores opws eipa sto prime time(Poli sumantiko,dn m aresei na paizw me boxxes,ennoite 8a upar3ei katanoish an sumvei kati etc).

18 xronwn kai panw.

Toulaxiston 4 xronia sto l2.

Na mporeite na mpenete TS(kai na milate).

 

Skopos mou dn einai na ta skisoume ola apo thn arxh ,gt dn ginete logo tou low rate kai twn orwn p 8a paizoume,alla uposxome an einai oloi enta3ei oti to cp mas meta apo ligo kairo 8a spernei kai 8a a3izoun  oi ores pou 8a paizoume mazi.

 

To cp 8a einai mage type kai 8a exei to parakatw setup(100% eputiximeno setup kai dokimasmeno):

Sps:Closed.

Necro:

Sorcs/Sh:

Ol:

Bd:

Sws:

Bp:

Ee:

Ee/Bp:Closed.

 

 

Opoios sumerizete to skeptiko mou kai mporei na antape3el8ei as mou kanei ena pm me to skype tou na ta poume kalitera.

Euxaristw.

Link to comment
Share on other sites

To vasiko pou zitaw dn einai nolife mode(oute egw mporw na to kanw pia logo sxolhs etc),alla toulaxiston 6-8h online meta3i 14:00-16:00 me 22:00-:24:00.

:poker face:  :poker face:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι no life αλλα σας δινω περιθοριο να κοιμαστε το πρωι να φατε κατι γρηγορα και μετα login μεχρι να ξανακοιμηθειτε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...