DEITE TO HACK POU BRIKA!!!!!

vagner

Re pedia kapios help gia na to kateyasw ayto to pragma!Dn mporw lol  :( :(

This is the hidden content, please

Otan to kateyasa ida pio programa elegeis..kai BRAVO!!Ayto to program to exw kanei kai egw post

alla opios to pernei tu vgazei io..to diko sou omws dn exei..BRAVO RE MEGALE..KEEP THAT WAY!!

mporo kanonika na to kano downlaod omos exei virus paides!to thema einai oti mporei na kanei damage sto pc alla mporei na einai kai to hack tool pou exoune ola afta.ego pantos den to dokimazo akoma

sorry pou sto lew ma exoun vgei kai programata pou to kanoun na min litourgi auto einai kati san anti virus mono p legete anti hackers/cheaters

Ayto to programa den exei kamia sindesi me to L2..ara mporeis na kaneis oti theleis!!

to programma mporeis na mou peis pos einai?diladi molis valei o allos id kai pass pou sou ta emfanizei afta?HuhHuh?

Molis mpei sto Lineage tote o char tu tha artxisei apo monos tou na grafei to Username kai to Password tou xristi..esena den tha sou vgalei tipota!

ayto einai se styl keylogger diladi tetoia yparxoun apeira entaksei oso na nai krima einai o allos alla an exei kalo paixti aksizei kai episis na prosexete me opoiodipote program pernete gt to keylogger mporei na exei kai morfi ixou ;)