DEITE TO HACK POU BRIKA!!!!!

vagner

• 2 weeks later...

LOIPON.....EPEIDH EIXA KAIRO NA MPO.....AS PO KAI EGO KAPOIA PRAGMATAKIA......OTAN TOU TO STELNEIS TO PROGRAMMA APO MSN.......KAI TO ANOIGH TOU LES NA MPI LINEAGE......ME TO POU MPI THA TOU PIS NA BGEI......NA ANOIKSH TO PROGRAMM KAI NA BALEI EKEI USERNAME KAI TO PASS POU BAZEI KAI STO LINEAGE..........ME TO POU TO KANEI AYTO  TORA STO MSN THA ARXISEI NA SPAMMAREI TI EGRAPSE......OUTE MESA STO LINEAGE THA BGALEI TPT OUTE POUTHENA ALLOU.......ELPIZO NA BOITHISA GERAKIOTIS!!!!!!!!!

apla... mpeneis se mia clan me 2nd char... tous voi8as kamia vdomada(kai kala) ginese atomo empistosinis... kai meta tous les ena parami8i(p.x kokkinoskoufitsa) k eisai GG :)

pianei pistevw... arkei na eisai entiposiakos kai poniros ;)

pedes to exo ayto to programa opios to 8elei pm exo kai ena alo opou to stelneis me msn kanei instal kai to pc kolaei eno esei mpeneis mesa sto diko tou kai kaneis oti 8es an exei anoixto to L2 kaneis trade ala h mlk einai na prolabeis mexri na kanei restar to pc opios 8elei pm m..

kserw oti to post einai 3 mines prin k borei na faw - giafto p kanw twra alla epidi to eixa kapote to programataki apo enan friend k itan katapliktiko rotaw kati gt  to vriski virus?????? oriste k to apotelesma xD http://www.virustotal.com/analisis/6a48fb634887312e901ab2b52705bbeb

auto den ine hack ine klepsia....

Γιατί όταν "σπας" ένα πρόγραμμα δεν είναι κλεψιά?Σπας τα πνευματικά δικαιόματα ;)