Jump to content

Freaking Failer Scammer :) [Gr] ~>VainSlay


`BoØmBoØm

Recommended Posts

Username:VainSlay

Profile:http://maxcheaters.com/forum/index.php?action=profile;u=136537

 

Emmm Xtes ton ekana add giana milisoume gia to account pou  endia8erete na agorasi ! ~> http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=272274.0

 

Emmm milisame kai simfonisame na tou doso to account kai na mou dosi ta lefta kata tis 6 iwra....den mpike pote .....apla mou eipe oti klepsane tin giagia tou :P kai den mpike~> dite proofs  555r8n.jpg

 

Emmm milisa mazi tou kai den me pira3e pou me eklepse me pira3e pou mpike kai dielise to account :P dite match histroy apo to account~> 2ywgu1w.jpg

 

Ton rotisa pote 8a exei tis psc na kanoume to trade gt pire to account tou xalase ta points feedare ..kai i apantisi itane auti :p ~> klz15.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prwta apo ola..eixame ksanamilisi gia trade k mou  eixes pei dwse paysafe prwtos kai sou dino to acc...tou edwsa tin 10$ paysafe k me ekane block..2on) se auto to trade eipes oti  den eixes to main email gia na allaksis pwd an sto agoraza enw to exis..esu prepei na fas report oxi ego..oute pou se eklepsa.. apla pira liga defeat epeidi eixa noob team ;d

Link to comment
Share on other sites

Prwta apo ola..eixame ksanamilisi gia trade k mou  eixes pei dwse paysafe prwtos kai sou dino to acc...tou edwsa tin 10$ paysafe k me ekane block..2on) se auto to trade eipes oti  den eixes to main email gia na allaksis pwd an sto agoraza enw to exis..esu prepei na fas report oxi ego..oute pou se eklepsa.. apla pira liga defeat epeidi eixa noob team ;d

 

 

Emmm pote pira apo esena psc?  anebase photo perimeno :) ade palio kolozwo 8es na bgis kai apo panw exw anebasi tis photo ade anebase ....to account to pira piso Me Recovery Passworld  !!! Dioti aploustata me eklespes ...efosion den edoses tis psc pou simfonisame ..anebase photo pou mou dinis psc ....me to account mou sto skype ...oxi se kanena filo sou palio blaka  GT PISTEUIS OTI 8A EMPISTEUTO ENA 14 XRONO paidaki ?haahahhaha

Link to comment
Share on other sites

47791088.jpg

den eixes to main email k kala scamer!

 

Se xtipane i goneis sou ? :p emm ontos den exw to register email.....alla exw to Recovery Passworld .....ean 3eris ti einai auto .. :) hahahahaha egw sou eipa tin alithia oti den exw to register email....episis esu eipes oti 8a exw ta lefta stis 6 ? pou itane ? ta listepse o kleftis po pire kai tin giagia sou mazi ? :P ahahhahaha egw 8elw na do tin Photo pou mou edoses ta PSC 10$ ade photo 8elw palio kidako ade TO OTI PIRA TO ACCOUNT MOU TO DIKO MOU ACCOUNT POU DEN PLIROSES ME RECOVERY PASSWORLD DEN 8EORITE SCAMM PENTOBLAKA .

Link to comment
Share on other sites

Se xtipane i goneis sou ? :p emm ontos den exw to register email.....alla exw to Recovery Passworld .....ean 3eris ti einai auto .. :) hahahahaha egw sou eipa tin alithia oti den exw to register email....episis esu eipes oti 8a exw ta lefta stis 6 ? pou itane ? ta listepse o kleftis po pire kai tin giagia sou mazi ? :P ahahhahaha egw 8elw na do tin Photo pou mou edoses ta PSC 10$ ade photo 8elw palio kidako ade TO OTI PIRA TO ACCOUNT MOU TO DIKO MOU ACCOUNT POU DEN PLIROSES ME RECOVERY PASSWORLD DEN 8EORITE SCAMM PENTOBLAKA .

min les dikiologies an sto eperna tha me exies scamarei gt exeis to main email  vlaka stoke..k btw ego den sou eklepsa leuta liga defeat pira eno esu sto 1o trade me eklepses 10$ + otan sta edwsa m eskases block!
Link to comment
Share on other sites

min les dikiologies an sto eperna tha me exies scamarei gt exeis to main email  vlaka stoke..k btw ego den sou eklepsa leuta liga defeat pira eno esu sto 1o trade me eklepses 10$ + otan sta edwsa m eskases block!

 

 

Di3e mou mpes sto skype kai stile mou photo oti se ekana block kai oti mou edoses auta ta 10 EURO pou den mou edoses pote ade mpes ....perimeno palio blaka ....den exw to email ..pfffff "TWRA BLEPETE OLI POSO XAZOS KAI POSO MIKROS EINAI AUTOS EDW ......RECOVERY PASSWORLD EXW DEN EXW TO EMAIL TO GRAFO KAI KAI ME MEGALA GRAMATA NA KATALAVENOUNE TA KA8ISTERIMENA SAN ESENA  ;)  Koplimento itane xamogelase ;) "  AN EISAI ANTRAS OPWS LES ...DI3E MAS AUTIN TIN PHOTO POU MOU DINIS TA LEFTA EPISIS AN FORAS PANTELONIA KAI OXI FOUSTANIA PES TIN ALITHIA OXI EPIDI SE EKANA REPORT BGAZIS MIA ISTORIA APO TO MIALO SOU GT EGW ANEBASA TIS PHOTO MOU KAI PERIMENO TO ZAKE GIANA SOU KANEI BANAKI ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Di3e mou mpes sto skype kai stile mou photo oti se ekana block kai oti mou edoses auta ta 10 EURO pou den mou edoses pote ade mpes ....perimeno palio blaka ....den exw to email ..pfffff "TWRA BLEPETE OLI POSO XAZOS KAI POSO MIKROS EINAI AUTOS EDW ......RECOVERY PASSWORLD EXW DEN EXW TO EMAIL TO GRAFO KAI KAI ME MEGALA GRAMATA NA KATALAVENOUNE TA KA8ISTERIMENA SAN ESENA  ;)  Koplimento itane xamogelase ;) "

re stoke  me koroideueis?  DEN ME EIXES KANEI BLOCK ZOW ? KAI MOU EIXES KLEPSI TA 10$? GIA TO ACCOUNT  TO VENNOM APO OTI THIMAME..

grothe

Link to comment
Share on other sites

re stoke  me koroideueis?  DEN ME EIXES KANEI BLOCK ZOW ? KAI MOU EIXES KLEPSI TA 10$? GIA TO ACCOUNT  TO VENNOM APO OTI THIMAME..

grothe

 

 

emmm Pote se ekana block mori loulou gt apoti blepo DEN FORAS PANTELONIA GT AMA FORAGES 8A ELEGES TIN ALITHIA ...mori loulou kai an se exw kanei block opws les mporis na me bris stis sizitisis ....kai na anebasis tin photo pou les oti se eklepsa ......egw den blepo kamia photo pou se klevo ...to na bgalis apo to mialo sou mia istoria einai polu logiko...tosa paidika blepis stin tileorasi ....bgazis apo to mialo sou mia istoria kai tin les .....WITHOUT PROOFS YOU LOSE YOUR TIME ;) episis  pios 8a pistepsi kapion me -4 karma ...kai ton lene oli scammer ...kai oxi emena pou eimai tosa xronia sto mxc... ? :p e Loulou ?

Link to comment
Share on other sites

 

emmm Pote se ekana block mori loulou gt apoti blepo DEN FORAS PANTELONIA GT AMA FORAGES 8A ELEGES TIN ALITHIA ...mori loulou kai an se exw kanei block opws les mporis na me bris stis sizitisis ....kai na anebasis tin photo pou les oti se eklepsa ......egw den blepo kamia photo pou se klevo ...to na bgalis apo to mialo sou mia istoria einai polu logiko...tosa paidika blepis stin tileorasi ....bgazis apo to mialo sou mia istoria kai tin les .....WITHOUT PROOFS YOU LOSE YOUR TIME ;) episis  pios 8a pistepsi kapion me -4 karma ...kai ton lene oli scammer ...kai oxi emena pou eimai tosa xronia sto mxc... ? :p e Loulou ?

to -4  tha figi opou nanai min anisixis milaw me zake kai to chat den to exw gt me eixes kanei block KAI BTW ..LOULOU? GAY EISAI?
Link to comment
Share on other sites

Dev (0) VainSlay (-5) - Ban In topic Today at 07:29:29 PM

`BoØmBoØm (0) VainSlay (-5) - Scammer :) http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=27257 In topic Today at 07:10:30 PM

 

 

edw vlepoume ta de karma ton ''moderators'' (Dev pali?)

Link to comment
Share on other sites

to -4  tha figi opou nanai min anisixis milaw me zake kai to chat den to exw gt me eixes kanei block KAI BTW ..LOULOU? GAY EISAI?

 

 

 

Emmm loulou 8a se leo edw o poustakos pou den forai pantelonia esu eisai .. ;) Dioti sou eipa na pis TIN ALITHIA AMA FORAS PANTELONIA KAI EPIMENIS OTI SOU EKLEPSA 10 EURO ...AHAHAHA EPISIS O ZAKE DEN MILAI GT EINAI AFK PROFANOS ..EPISIS PERIMENO TON LOGIKO TON MOD TON Justice na sou kanei to ban gt bariemai na asxoloume me 14 xrona..... episis ENO SE EXW KANEI BLOCK MPORIS NA BRIS TIN SIZITISI MAS!!!!!!!!!!  TOSO ANIKANOS EISAI LOULOU  ;)

Link to comment
Share on other sites

Dev (0) VainSlay (-5) - Ban In topic Today at 07:29:29 PM

`BoØmBoØm (0) VainSlay (-5) - Scammer :) http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=27257 In topic Today at 07:10:30 PM

 

 

edw vlepoume ta de karma ton ''moderators'' (Dev pali?)

Milisa me ton zake eipe to vradu tha m vgalei apo ola ta vip pou m exoun kanei to dekarma giati apla DEN EPITREPETE.
Link to comment
Share on other sites

Min ta vazeis me ili8ious 8a se katevasoun sto epipedo tous kai 8a se nikisoun logo ebirias, aplos steile to topic se enan g.mod na faei ban na teleiwneis.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...