Jump to content

Heroin -Scammer


roccoflocco

Recommended Posts

[gr] re agori aftos mesa eixe gm chars tous esvises otan esteises to backup? an oxi logiko kapios na patise archer archer kai na mpike me ton gm archer pou eixe otan ekane ta test.[/gr]

 

Login server console

 

Created new account for ela

Changed ela access lvl to 127

 

sto config tou server ta exw ola kleista apo tin arxi kai ola triplo chekarismena

Link to comment
Share on other sites

  opos sou eipa kai sto pm mpikan san GM mesa sto paixnidi sou dino teamviwer na to koitaksis na deis ip kai na min einai etsi apo tin stigmi pou leei o allos oti einai ola komple kai den einai- einai scam

[gr]Scam einai ama sou kleipsei ta leuta apo tin stigmi pou dn ipirxe problima pano sto trade eprepe na tou peis "`Heroin" otan mpeis 8elw na koitakseis kati sto pack gt dn mporw na kanw kapia pragmata..
Link to comment
Share on other sites

EPIDH AN THIMASE KALA STOKE TA ACCOUNTS DEN STA IXA PERASEI MONO GAME DB SE EKANA restore...ANTE NIOSE TO GAMIDI

ego vlepo oti kapios eftiakse char kai alakse to acces tou.. auto vlepo egw...
Link to comment
Share on other sites

Po, tha trelatho re gamw mesimeriatika den exo faei kiolas. Loipon stoke kane to eksis. Kane enan char, me account 123456. Meta pane sto soniclogin tin database kai kane delete to account, kai meta dokimase na mpeis pali me auto to account tha pei to console CREATED AN ACC FOR 123456 ALLA MESA THA INE O CHAR otan kaneis delete ta acounts den giente delete kai o char ante zww katalaveto...Epishs an thimase tote pou to poutso PC sou ixe kolisei itan otan se ekana restore tin database tou GAME niosto kai meta tin database tou login stin perasa xirokinita ta 3 sql arxeia xoris kanena account.

 

Epishsh touto edo leei polla an ime scammer

 

scmt.png

Link to comment
Share on other sites

Κλείσε τον σερβερ Κανε Delete ολους τους chars στο Table και όλα τα Accs εκτος απο το δικο σου (εφόσον ο δεν μπηκαν πολλά ατομα στον σερβερ)..

και αν μετα απο αυτο μπει καποιος και γίνει admin τοτε θα έχεις όντος πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

[gr]Scam einai ama sou kleipsei ta leuta apo tin stigmi pou dn ipirxe problima pano sto trade eprepe na tou peis "`Heroin" otan mpeis 8elw na koitakseis kati sto pack gt dn mporw na kanw kapia pragmata..

to eipa auto kai eksarxis to sinenoithikame mou eipan tha ftiaksoun kati sta npc pou thelo kai meta legan oti sinenoithikame mono na sikoso to server + pseftes
Link to comment
Share on other sites

to eipa auto kai eksarxis to sinenoithikame mou eipan tha ftiaksoun kati sta npc pou thelo kai meta legan oti sinenoithikame mono na sikoso to server + pseftes

pote sto ipa ego auto re kolokithi? To ti les esi me ton knipex ta les kai me mena zww?

Link to comment
Share on other sites

Po, tha trelatho re gamw mesimeriatika den exo faei kiolas. Loipon stoke kane to eksis. Kane enan char, me account 123456. Meta pane sto soniclogin tin database kai kane delete to account, kai meta dokimase na mpeis pali me auto to account tha pei to console CREATED AN ACC FOR 123456 ALLA MESA THA INE O CHAR otan kaneis delete ta acounts den giente delete kai o char ante zww katalaveto...Epishs an thimase tote pou to poutso PC sou ixe kolisei itan otan se ekana restore tin database tou GAME niosto kai meta tin database tou login stin perasa xirokinita ta 3 sql arxeia xoris kanena account.

 

Epishsh touto edo leei polla an ime scammer

 

scmt.png

fisika re vlaka eixe kolisi o server oute to navicat den ikseres na doulevis... fantasou gia na kolises ena server ti stokos spou eisai
Link to comment
Share on other sites

Kalispera ti exoume edo me pire o heroin tilefono kai mpika na do kai na skaso sta gelia. Loipon agapite mou STOKE rocaflaco, ksipna epitelous giati den se vlepo kala . To na katigoriseis ton heroin san "scamer" ine kati to atopo apo ti stigmi pou an kaneis translate to google tin leksei scammer h kati paroimoi tha vgalei san apo telesma tin leksi "kleftis". Kleftis den kserw an sto mathan otan isoun 4 xronon me 3 ekatosta tsoutsounaki simenei autos pou klevei kati. APo ti stigmi pou esi pliroses ton heroin gia to pack kai o heroin sto edose den exei na kanei me klopi. Emeis ixame simfonisei na se peraso kai na se fixaro kapia pragmata orea? Imoun 2 meres ektos tis polis mou gia prosopikes doulies. Otan mpika kai ipa na sta fixaro me ekanes delete apo skype kai m ipes 1002 pipes. Meta apo ekei k pera ego den asxolithika kan gt katalava oti ise stokos. Epish otan protomilisame ipes oti ksereis apo servers kai den ksereis na kaneis 5 chars delete apo tin database. Alla na m peis edo kala kala den ikseres pos na kaneis ta acounts auto -create. Pisteuw to thema na exei liksi giati auta pou isxirizete o racofloca ine pipes. To pack o heroin to edose opos fenete kai sti parapano screenshot.

Link to comment
Share on other sites

http://imgur.com/myF21Wt  POS EGINE AUTO EKSIGISE MOU KAI VGENO EGW -beep-AS

[gr]Freya ήταν το πακ ? L2j ?
Link to comment
Share on other sites

nai freya ine

στην εικόνα φαίνεται πως τα άτομα πήραν access αφού ο σέρβερ είχε ανοίξει ...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock