Jump to content

[GR]delete windows file??

Recommended Posts

Posted

dokimase na mpeis apo safe mode kai des an mporeis na delete ta arxeia!!!

kai akom apoio kala bale kai ena linux panw na einai dual bot (apo linux blepeis ta panta kai sbhneis oti 8es apo to sklhro ton windows)

Posted

nai ekana format gt phga na kanw activation me auto edw to moufa kai mou to ekane xeirotera http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=248142.0 anyway...prospa9o na ta kano delete gt den exw xwro kai den me afhnei opws vlepete...

@Diabaths den mporw na valw linux gt apla den exw idea apo auta + den exw xwro kai den mporw na svhsw tpt gt ta 8elw :)

kai tha dokimaso auto pou lete gia safe mode..

Posted

nai ekana format gt phga na kanw activation me auto edw to moufa kai mou to ekane xeirotera http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=248142.0 anyway...prospa9o na ta kano delete gt den exw xwro kai den me afhnei opws vlepete...

@Diabaths den mporw na valw linux gt apla den exw idea apo auta + den exw xwro kai den mporw na svhsw tpt gt ta 8elw :)

kai tha dokimaso auto pou lete gia safe mode..

Εγω λεω να κανεις παλι format με windows apo to tpb και να βρεις εναν σοβαρο activator απο εκει.

Posted

alo einai to problhma mou evala alla windows kai einai ok twra :)

εχω ενα σωστο activator pm me αν το χρειαζεσαι.

ama thes dwse na to exw steile se pm :)
Posted

Dokimase na diagrayeis oti periexei Mesa o fakelos Kai meta ton idio

exw dokimasei ta panta den mporw na ta kanw delete  + phga to sklhro disko re se allo pc wste na ta kanw delete apo ekei kai pali to idio error... kanena programa mpws??