Προβλημα με το L2

Eric4

To L2.exe ανοίγεις? Καθαρό client έχεις ή κάποιο patch? Κανε επανεγκατασταση και θα σε κομπλε

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2

3 fores to pe o "xD" kai akoma na to niosei

To L2.exe ανοίγεις? Καθαρό client έχεις ή κάποιο patch? Κανε επανεγκατασταση και θα σε κομπλε

me to l2 exe prospa8w na to anoiksw oi alloi c6 mpenoun autos oxi mou bgazei auto to problem kai prin mia bdomada egkatesthsa ton c6

me to l2 exe prospa8w na to anoiksw oi alloi c6 mpenoun autos oxi mou bgazei auto to problem kai prin mia bdomada egkatesthsa ton c6

Akouse me kalo agorina mou. Perneis ena system to opoio na mpenei. meta katevazeis to patch tou server p s vgazei to error. anigeis auto to system perneis to l2.ini kai to vazeis sto system to opoio leitourgei.

Το c6 είναι 3gb. Το κατεβάζει σε 4 ώρες με 4mbps Internet. Υπολογίζεις πόσο ανάλογα τα ταχύτητα σου. Αλλιώς κάθεσαι με το έτερο και παίζεις πασιεντζα

l2.ini einai to l2.exe?

L2.ini ine diaforetiko apo l2.exe . To l2 .ini ine stin ousia to arxeio p vazoun tin IP tou server. O kathe server exei diaforetiko l2 ini oste na mpenei o kosmos. To exeis os edo? stin telikh anikse me team viewer

L2.ini ine diaforetiko apo l2.exe . To l2 .ini ine stin ousia to arxeio p vazoun tin IP tou server. O kathe server exei diaforetiko l2 ini oste na mpenei o kosmos. To exeis os edo? stin telikh anikse me team viewer

Sthn eluse thn aporia kanto. ade