[Share/Guide] NPC With Server Info

Kalhspera MaxCheaters hr8a shmera na sas dei3w pws mporeite na kanete ena Npc me ta info pou exete sto [welcome.htm]

pernoume to welcome.html apo to gameserver/data/htm to onomazoume me to npc pou 8eloume egw gia paradeigma to ekana 13034 kai to vazoume mesa sto gameserver/data/htm/default meta kanoume copy to line apo to npc to kanoume copy kai to vazoume mesa sto custom_npc

save kai kleinoume meta kanoume rr ton server spawn to npc kai eimaste etoimoi!

mia photo : 7P2Xi.jpg

edw mporeite na katevasete to npc [move]http://www.mediafire.com/?cdacp5vvatd2uc6[/move]

Credits for welcome.htm :L2jFrozen

Credits for guide : Me

Kalhspera MaxCheaters hr8a shmera na sas dei3w pws mporeite na kanete ena Npc me ta info pou exete sto [welcome.htm]

pernoume to welcome.html apo to gameserver/data/htm to onomazoume me to npc pou 8eloume egw gia paradeigma to ekana 13034 kai to vazoume mesa sto gameserver/data/htm/default meta kanoume copy to line apo to npc to kanoume copy kai to vazoume mesa sto custom_npc

save kai kleinoume meta kanoume rr ton server spawn to npc kai eimaste etoimoi!

mia photo : 7P2Xi.jpg

edw mporeite na katevasete to npc [move]http://www.mediafire.com/?cdacp5vvatd2uc6[/move]

wreo einai ;) tnx for sharing

nai alla se ka8e pack iparxei ena welcome.htm mporeis na to kaneis me opio welcome.htm 8eleis

Enow oti dn einai new.. kai oti dn to exeis kanei ec ka8olou edit.. apla to perases se L2Npc sthn Database....

• 1 month later...
  • 2 weeks later...