Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

if(age < 15 && hours <= 20 && getDays() != Day.Friday)

return;

 

ETSI GRAFI O XDEM OLOKLIRES METABLITES!

 

oti grafete me || grafete kai me &&, ala ti sxesi exei afto me to poso malakas eisai? me aftes tis pipes dixneis poso kalos eisai? me if else if? xaxaxax

Link to comment
Share on other sites

oti grafete me || grafete kai me &&, ala ti sxesi exei afto me to poso malakas eisai? me aftes tis pipes dixneis poso kalos eisai? me if else if? xaxaxax

 

 

me to na kanw malakes san esena na trone ban apokaliptontas pos kleboune accounts apo staff members QQ nooba to ban sou einai instant ante kalo potaki aderfara tou kerata

Link to comment
Share on other sites

me to na kanw malakes san esena na trone ban apokaliptontas pos kleboune accounts apo staff members QQ nooba to ban sou einai instant ante kalo potaki aderfara tou kerata

 

efaga ban kai? xaxaxax sta arxidia mou mipos?

 

ala 3ereis ti? apo diko mou la9os, an den ginotane den 9a to pernane pote xampari

 

kai min alazeis to 9ema, di3e poso axristos eisai, ftiakse ena code na gelasw

Link to comment
Share on other sites

Ti allo na po? Emm... Otan imoun sti xrusi augi evazan allous xrusaugites na vazoun vomves sta grafeia kai na lene oti to ekanan anarxikoi... Mallon kai o prosfatos psofos ton duo xrusaugiton toioutotropos egine... Nomizeis oti tha tous ekanan tosi arnitiki diafimisi kai tha tous epetrepan na apoktisoun tetoia epoixisi ean den itan poustakia tou sustimatos? Tous exoun ekei gia na apotrepoun tous alithinous ideologous neonazi pou paizei na feroun kammia epanastas na feroun tin en logo epanastasi... Pos? Kanontas tous na pisteuoun oti i epanastasi ginetai me fulladia kai psifous...

Για ποιο λογο δεν ασχολησε με τα πολιτικα? 

Link to comment
Share on other sites

efaga ban kai? xaxaxax sta arxidia mou mipos?

 

ala 3ereis ti? apo diko mou la9os, an den ginotane den 9a to pernane pote xampari

 

kai min alazeis to 9ema, di3e poso axristos eisai, ftiakse ena code na gelasw

 

 

QQ mideniko sto eixa xanapei kai sto xanalew oloi se xlebazoune apo piso sou pleon ema8a oti akoma kai ston jaha ton ebazes ton 8odori na me flamari gia na bgenis apo pano pote den eixes ta @@ na me antimetopisis monos sou..

twra einai arga to kefali sou to efages kai an mpei o justise to prwi 8a fas kai allo ban o logos den mporeis na minis se auto to forum 

 

 

AAAA NAI DIKO SOU LA8OS GT EKANES XRISI TO ACCOUNT TOU NIKOLOUDOU GIA NA ARXISIS FLAME PROS EMENA GT EBLEPES OTI KANENAS ALLOS DEN MILAGE KAI XRIAZOSOUNA DRASTIKA METRA POUTSA TWRA!!

ostoso..

den 8a apodixo tipota se sena pou apla den exeis apodixi pote tipota kai se kanena.. 

Edited by Ovenuç®
Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λογο δεν ασχολησε με τα πολιτικα? 

 

 

ti petagese mori kargiola esy, den vlepeis oti yparxh mia sovari sizitisi edw pera. ksekoliari :@

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λογο δεν ασχολησε με τα πολιτικα? 

Giati eks arxaiotaton xronon i politiki sunufazeto me tin upokrisia, tin dimagogia, ti kerdoskopia kai ti poustia... Kai tora ola auta exoun ftasei sto zenith tous...

Link to comment
Share on other sites

QQ mideniko sto eixa xanapei kai sto xanalew oloi se xlebazoune apo piso sou pleon ema8a oti akoma kai ston jaha ton ebazes ton 8odori na me flamari gia na bgenis apo pano pote den eixes ta @@ na me antimetopisis monos sou..

twra einai arga to kefali sou to efages kai an mpei o justise to prwi 8a fas kai allo ban o logos den mporeis na minis se auto to forum 

 

ostoso..

den 8a apodixo tipota se sena pou apla den exeis apodixi pote tipota kai se kanena.. 

 

as me kanei ban xaxaxax, sta arxidia mou kiolas, otan eskase to ban apla gelasa.

 

Me xlebazoune e? kai na deis tin fagoura sta arxidia mou kiolas, na er9eis na ta glipseis na mou figei.

Link to comment
Share on other sites

as me kanei ban xaxaxax, sta arxidia mou kiolas, otan eskase to ban apla gelasa.

 

Me xlebazoune e? kai na deis tin fagoura sta arxidia mou kiolas, na er9eis na ta glipseis na mou figei.

 

 

kane kana mpanio apo tin broma 8a einai i fagoura.. 

Link to comment
Share on other sites

Giati eks arxaiotaton xronon i politiki sunufazeto me tin upokrisia, tin dimagogia, ti kerdoskopia kai ti poustia... Kai tora ola auta exoun ftasei sto zenith tous...

Μαλιστα ... 

 

ti petagese mori kargiola esy, den vlepeis oti yparxh mia sovari sizitisi edw pera. ksekoliari :@

Τι ακριβως ειναι το σοβαρο στην συζητηση σας  (1)

Δεν νομιζω να απαγορευονται πολλαπλες συζητησεις μαζι ζωαδι , ε ζωαδι (2)

Link to comment
Share on other sites

e tote ela na mou pareis mia pipa na mou tin ka9ariseis, se kati 9a eisai kalos re file den paizei nase toso axristos

 

ahahahahah otan sou eipa na er8is kipseli ekanes tin papia re poustara akou.. ta @@ sou na ma8is na ta xrisimopiois san antras.. oxi piso apo mia o8oni.

an to kauli mou eitane bytes 8a eixe xo8o stin kolo sou auti tin stigmi.. alla mallon esi otan ka8ese auto pisteueis gia to pouli sou oti ginete ena me to interent kai gamas ton planiti.. e re kati zwa.. kourases QQ sou

Link to comment
Share on other sites

Gia ton logo omos oti se auto to forum iparxoune kai paidia ta opia ine anilika kai kapia pragmata pou legontoustan den itane kai ta kallitera o logos me ton opio edrase o maxtor itane o kalliteros
Kallitera na psakseis ena forum to opio simvadizei me auta p grafeis kai me auta p les

Tha mou peis vevaia pos mporeis na grafeis oti goustareis opos kai o kathenas kai opios goustarei ta diavazei opios den goustarei oxi....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock