Jump to content

Recommended Posts

Posted

θελω να αρχησω να φτιαχνω δικες μου σελιδες μονο και μονο απο περιεργια μπορει καποιος να μου δωσει ενα "Guide" για το πως θα αρχησω? (L2-Websites)

Posted

katevazontas resources,photoshop,dreamweaver

Auta ta exo ektos apo to resources(ti einai auto?)

καποιον οδηγο θα ηθελα να μαθω τα βασικα.(Ο Λογος που θελω να αρχησω ειναι επειδη εκανα καποια "κοροιδευτικα" σχολια στα Topic σου,χωρις καν να ξερω πως ειναι να φτιαχνεις ενα Template)

Posted

resources=fonts,renders,effe,backgrounds kai ta loipa....meta analoga me to ti 8es na kaneis..mporeis na ftia3eis template apo dreamweaver se HTML kai i apo photoshop pou einai oikones apla pros8etis kapia links kai scripts...

Posted

resources=fonts,renders,effe,backgrounds kai ta loipa....meta analoga me to ti 8es na kaneis..mporeis na ftia3eis template apo dreamweaver se HTML kai i apo photoshop pou einai oikones apla pros8etis kapia links kai scripts...

Pou 8a borousa na vrw "resources" sxetika gia sxediasmo selidas l2?
Posted

Google,maxcheaters,youtube,4shared,mediafire,megaupload ktlp......kai se kapia alla forum pou einai idika gia GFX..psa3e sto google

Posted

analogos to to website 8es na ftia3is, ean 8es na akoulou8isis ena simple style opos to diko m apla 8es wallpepers gia ta header sou.

ean 8es na akoulou8isis ta gamao tao style pou blepis se merikous server i prp na ta agorasis i prp na ta ftia3is i alios sindiazis 2-3 ikones kai bgazis to header.

o sxediazmos tou site apotelite apo navicator(menu) contect(eki pou grafis) windows(vote zones,server status,adversing) egw sxedizo me rectangle tool-kai pen tool alla spania pen tool, guide gia webdesing dn exo di pou8ena apla ma8enis me ton xrono

Posted

analogos to to website 8es na ftia3is, ean 8es na akoulou8isis ena simple style opos to diko m apla 8es wallpepers gia ta header sou.

ean 8es na akoulou8isis ta gamao tao style pou blepis se merikous server i prp na ta agorasis i prp na ta ftia3is i alios sindiazis 2-3 ikones kai bgazis to header.

o sxediazmos tou site apotelite apo navicator(menu) contect(eki pou grafis) windows(vote zones,server status,adversing) egw sxedizo me rectangle tool-kai pen tool alla spania pen tool, guide gia webdesing dn exo di pou8ena apla ma8enis me ton xrono

gia emena auto pou egrapses twra mou psilofanikan kinezika :P ,den yparxei kanena guide? tpt? esto na vasika. episeis Header=?(5-6 fora pou asxoloume me photoshop)navicator contect auta einai programmata?

Den 8elw e3wloklhrou sxediasmo mono tin meria tou psd.(oxi coding ktlp)

Posted

gia emena auto pou egrapses twra mou psilofanikan kinezika :P ,den yparxei kanena guide? tpt? esto na vasika. episeis Header=?(5-6 fora pou asxoloume me photoshop)navicator contect auta einai programmata?

Den 8elw e3wloklhrou sxediasmo mono tin meria tou psd.(oxi coding ktlp)

header=logo i megali photo apo l2 pou anagrafi to onoma tou server

contect=to meros pou grafoume to kirios kimeno mpeni stin mesi sxedon panta

navigator=eki pou topo8etoume to home-forum-information-download bla bla bla

ta size pou kalo einai na xrisimopeis einai 1600x1200

guide dn eiparxi apla ani3e to photoshop ani3e 1600x1200 kai prospa8ise na to sxedisis opos to fontazese

Posted

header=logo i megali photo apo l2 pou anagrafi to onoma tou server

contect=to meros pou grafoume to kirios kimeno mpeni stin mesi sxedon panta

navigator=eki pou topo8etoume to home-forum-information-download bla bla bla

ta size pou kalo einai na xrisimopeis einai 1600x1200

guide dn eiparxi apla ani3e to photoshop ani3e 1600x1200 kai prospa8ise na to sxedisis opos to fontazese

pws 8a ta xwriso ola auta??

Px

Header

Home    |                                      backround                            |Vote Here

Features |                                                                                  |Vote Here

Connect  |                                                                                | Vote Here

Forum    |                                  text text text text

Donate  |

Copyrights 2011-2012 InThe End.

Posted

pws 8a ta xwriso ola auta??

Px

Header

Home    |                                      backround                            |Vote Here

Features |                                                                                  |Vote Here

Connect  |                                                                                | Vote Here

Forum    |                                  text text text text

Donate  |

Copyrights 2011-2012 InThe End.

akrivos kala to pas, meta arxise na sxediazis k alios p.x. nav kato apo to header kai alla me fantasia ;)
Posted

akrivos kala to pas, meta arxise na sxediazis k alios p.x. nav kato apo to header kai alla me fantasia ;)

Nai re agori mou katalva alla px pws ta xwrizo auta ?(tis grammes enow opws ta exo xwrisei egw) me to molivi?(poso sta8ero xeri na exo pia)....