Jump to content

Pos 8a 8elate enan pvp server


Recommended Posts

Re paidia apla ena server me oti rates na einai...Apla NO F**KING DONATIONS kai mlkes GM kai me balanced classes....auto mono ginete ???

Server pou den exi donate meta apo kapio xroniko diastima  8a bali ayto ine sigouro.

ase pou enas kalos server giana krati8i exi poli doulia ke ama den  bali donate sigoyra 8a klisi.

 

Link to comment
Share on other sites

koitaxe simfono mazi sou alla,blepeis se kapious server pou gia na pareis customs items prepei na kaneis donate allios prepei h na eisai kolofardos kai na droparei kaneis h na pigeneis me clan se RB...Kai otan enas server exei donates,na exei donates logika...oxi enchant items panw apo to Max kai items pou gia na ta pareis prepei na paizeis mia zwh...exw adiko ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Egw 8a sas pw ton server pou ama yphrxe 8a ton sthriza me oti mporousa

1)SWSTO Balance...Na einai xrhsimes oles oi classes epeidh vlepoume sta chronicles apo kamael ++ oti exoun xa8ei polla classes...Aspoume o Necro meta apo to the kamael pou vghkan ta baylor,beleth kai tetoia einai nooboclasses...oi pp kai oi eva's saint dn einai healers kai buffers alla Super mages me heal kiolas...Egw 8a tous i8ela me F1)Pof F2)Heal F3)Dyrad root F4)Sleep

h kati tetoio oste oloi na exoun kapoia axia...

2)polu mikra enchants gia na yparxei oso ligotero unbalance

3)Na einai mid rate oste na exeis polla pragmata na kaneis...aspoume o l2gold einai kalos server mono ama exeis kanei donate panw apo 300 eurw alla dn exei tpt gia newbies ola ta xp zones einai adeia...

4)PvP!!!!

Link to comment
Share on other sites

Loipon ego 8a ton i8ela os exis:

 

1on:ola ta classes na einai kala kai xrisima.

2on:oloi na exoun idia items gia iso pvp.

3on:na min pernei kairo na gineis kalos na parei ta kala items kai tetoia.na einai eykolos me mass pvp.

 

Ayta!Pote 8a ton ftiaxete? :P

Link to comment
Share on other sites

Loipon ego 8a ton i8ela os exis:

 

1on:ola ta classes na einai kala kai xrisima.

2on:oloi na exoun idia items gia iso pvp.

3on:na min pernei kairo na gineis kalos na parei ta kala items kai tetoia.na einai eykolos me mass pvp.

 

Ayta!Pote 8a ton ftiaxete? :P

Na tos etoimos : http://www.lineage2forever.com/  :D

Link to comment
Share on other sites

Loipon.Egw an kai den paizw polh pvp servers paizw good vs evil 8a sou po pos 8a mou arese.

1.Oxi para polous donatiors kai oxi uperfusika donatiors.

2.Na exei 8 merh to polh apo ta opoia ta 3 8a einai gia pvp ta alla 5 merh den me noiazoun.

3.Exp eukolo px x1000.

4.Na exei encant rate +0 dhladh olh na exoume ta idia items +++,wste na bazoume pvp kai na 3eroume poios einai kaluteros oxi px na erxetai o allos me full armors weapons jewels(raid boss jewels) +10 kai esu me full (no raid boss jewels) +0 kai na xerete pou se erh3e.

5.Oi gm na boh8ane.

6.Oxi uperfusika stats px me +0 arcana na bgazeis 6k m. attack.

7.Kai fusika na mhn pianoun bugs,hacks,cheats....

 

Autos pisteuw 8a htane o idanikos server gia emena.

Link to comment
Share on other sites

egw psifizo enan srv San to L2 Thunder itan enas polu kalos srv (mono epidi imoun kalos pektis) den leo doulee to walker kai xaris to walker px den xriazotan na poronese gia na exeis +26 :D

(NoNick from L2 thunder)

Link to comment
Share on other sites

The best pvp server:(wraios einai kai me faction alla kai xwris akoma kalitera gia pvp-pk)

Kalos pvp server einai o server pou: einai x5000 kai panw, einai full buffs, na exei savliation i buffer i nobles, esi na ginese eukola nobles me liga @, na exei eukola adena, na exei eukola alla poli ++, ola ta char na aksizoun, polla pvp zones, no lag, no bugs(pou to lew auto alla tecpa), pollis kosmos, no donations, olympiad mode:on, na exei ls(lifestone), energous gm kai oxi koimisides kai genika na einai eukolos alla na exei poli pvp.autos einai kalos server kata tin tapini m apopsi. :)

Link to comment
Share on other sites

Emena maresi na pezw se x35-x100 server.. Kai na einai L2Off .. Epeidi oi l2off klinoun meta apo poli kero .. kai merikoi dn exoun klisi akoma .. enw L2J Asta Vrasta..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

no costum armors weap k tetia

8a i8ele na itan +20 max k safe etc oste oli na ine isi mesa sto game

no lag

TvT every 2h

Active+Friendly GMs

C6 sinistate

No donates

k episis Ena mob=Full lvl

An 8es na valis donate vale na allazis ta xromata, na exis gamata Accesories k tetia

Link to comment
Share on other sites

oxi re lol..panta oi low rate servers exoune para poli ksilo epidi ekei paizoune polla atoma pou kseroun kala l2...se mass exp(apo enemy) exei trelo pvp ama vris enemy idika se siege se low rate server exei trelo pvp ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...