Jump to content

Mhxanakia


PrivaTe

Recommended Posts

i Tri Oval exei poio xontro lemo apo tin apli tin Oval opote aksizei kalutera gia koloftiagmena mixanakia einai kaluteri stin kataskeui eksalou gia auto diaferei apo tin apli tin Oval kai gia emena i Tri Oval einai poio wrea se emfanisi

 

alla na kses oti mporei na min se kanei i Tri Oval logou oti exei poio xontro lemo alla exei  arketo kairo pou tis vgazoun kai me lepto laimo

esu giati mixanaki tin thes ?

 

paizoun kai diafora ston oixo alla auto tha to sugkrineis esu me tis gnwmes pou exeis

 

 

des edw http://www.protechexhaust.com/protechgr/index.php isws se voitheisei parapanw

exei kai photo

Link to comment
Share on other sites

nomizw pws einai anwteris klassis i protech an dn kanw la8os

 

δεν νομιζω αλλα κανει γεια την μηχανή σου.

Link to comment
Share on other sites

daytona sprinter exw, kai egw kleinw logika stin trioval.. 8a tin pernei les? + pws pisteueis na bgenei o hxos? 8a mougkrizei? Egw na kelaidaei 8elw an ktlves ti lew

εσυ την θες για θορυβο ή εμφανιση?

Καλυτερη ειναι η protech γιατι ειναι ανοξειδωτη σε αντιθεση με την Motorsport που με 2-3 βροχες εχει γινει μια σκουρια.

Με protech "μουγκριζει" οπως και με την motorsport.Ειναι δυο εξατμισεις οι οποιες εχουν μπασο θορυβο.

Link to comment
Share on other sites

file apo to magazi pou tha pas na pareis tin eksatmisi

pane me to mixanaki gia na deis ean se teriazei i eksatmisi

min tin pareis tzampa den kserw isws na min tairiazei me tin pipila

pantos i Tri Oval me lepto laimo tha teriazei sigoura

 

exw dei se kati mixanakia tin kanoun me Carbon kai duxnei polu gamiseta

opote ean pareis tin protech skepsou na to kaneis

Link to comment
Share on other sites

telika paidia sti protech kataligw kai euxaristw gia ta commends sas, me voi8isan.

 

oso gia tin dragon vindiesel, nomizw pws i protech einai kaliteri...

i dragon einai kaluteri apo tin protech alla den aksizei na tin valeis sto mixanaki pou exeis eksalou exei kai 180 euro

vale tin protech tin Trioval kai vgale ton sigastura kai ton petrobambaka gia tin eixorupansi kai tote tha katalaveis ixo apla na min se stamatisoun oi mpatzoi giati tha se grapsoun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...