Jump to content

ban romeo


sta8giannis

Recommended Posts

einai kleftis mou edwse prwta vorfin@hotmail.gr kai meta mou leei (opa lathos romeoinside@hotmail.com addare edw : ) lathos m to alo!) opws katalabenete prospa8hse na mou poulhsei ena axrhsto pack pou nte kai kala htan diko tou server enw auto meta pou rwthsa ema8a oti htan share tou site...mou eklepse 10 eurw poulwntas mou ena share tou site pou htan axrhsto!!epishs o romeo einai o vorfin opws katalavenete!!!gi auto loipon 8a prepei na faei ban

Link to comment
Share on other sites

loipon deite :Mpwris pl apla me 10 Euro na ginis donator kai 9a mpwris na ta vlepis ola!

 

i exw ena l2j pack me backup kai custom pragmata sto dino 20 Euro an endiaferese.!

 

L2J Frozen me kala java codes perasmena custom apo ton l2finest oxi exi kai dn exi buffers ktlp ktlp ..

nai kaneme add an 9elis vorfin@hotmail.gr

opa lathos romeoinside@hotmail.com addare edw : ) lathos m to alo!

 

Link to comment
Share on other sites

mu eklsepe 10 eurw apo pay safe....dhl mou poulhse diko server kai kala pou douleuei ala htan axrhstos....o vorfin me ton romeo einai to idio atomo..apla einai scammer

Einai axristo to pack i mipos esy dn ksereis na to anikseis swsta?

 

Par'ola auta mporeis na to apodikseis oti etsi einai ta pragmata? Egw mazi sou alla prepei na dwseis endikseis pws auta pou les isxyoun alliws to topic sou dn 8a exei kamia aksia.

Link to comment
Share on other sites

EGINE TO IDIO PRAGMA KAI SE EMENA M EIXE DWSEI ENAS FILOS 20 PAY  GIA NA DOSO STON ROMEO GIA ENA PACK P THA T EKANE STN ARXI T EIPA AUTA P ITHELE TO PAIDI OK M LEEI TA EXW RDY T EDWSA TN PAY KAI M EDWSE AXRISTA PACKS OPOS TO L2JFINEST P OUTE KAN T EIXA PEI GIA AUTO OPOS K TA CUSTOM ITEM P T EIXA PEI KAMIA SXESI EXW OLA TA PMS STO MXC OPOIOS THELEI PM ME NA T DOSO TEAM VIEWER NA TA DEI !!!!

Link to comment
Share on other sites

sta8gianni katarxas otan s estelna to pack zow eixame kanonisei kai meta otan s estila to pack kai s eipa p en ta lefta esu m eipes na s pw tn alithia tlk dn pira pay opote an ekamnes swsta to trade 9a eixes to pack sta xeria sou opote min milas palio scammeri alo o vorfin1@hotmail.com alo egw me to alo.. ok? me ton razor milisa ta lefta tha epistrafoune alla esu otan me scammares protos s arese i gluka swsta? twra s ekana egw me enan kalitero tropo

 

Dn em scammeri exw kani ena soro trades kai kanenan dn scammara pote osi feronte dikea tous ferome osi to pezoune poustika tous to pezw akoma pio kalitera.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...