Jump to content

ban romeo


sta8giannis

Recommended Posts

osi feronte dikea tous ferome osi to pezoune poustika tous to pezw akoma pio kalitera.

δεν είναι λογική όμως αυτή ρε μαλάκα..
Link to comment
Share on other sites

δεν είναι λογική όμως αυτή ρε μαλάκα..

 

re file egw tha edina swsta ta pragmata exw diko m pack p tha ani3o ton l2heredur alla o alos gt na epeze poustia? m eipai 20 kai otan t edwsa to pack g na dw ti tha kani epd dn episteftika m lei dn pira tlk pay kai m edwse lathos code swsto en afto? egw dld ti eimai malakas?

Link to comment
Share on other sites

alla esu otan me scammares protos s arese i gluka swsta? twra s ekana egw me enan kalitero tropo 

gia mena to pes auto ????????????

 

oxi esu dn m epe3es poustia kai ta lefta s 9a ta paris back min stenaxoriese alla o alos to a3ize epd me epe3e poustia.

Link to comment
Share on other sites

re file egw tha edina swsta ta pragmata exw diko m pack p tha ani3o ton l2heredur alla o alos gt na epeze poustia? m eipai 20 kai otan t edwsa to pack g na dw ti tha kani epd dn episteftika m lei dn pira tlk pay kai m edwse lathos code swsto en afto? egw dld ti eimai -beep-as?

ε οκ εδώ έχεις δίκιο..
Link to comment
Share on other sites

ε οκ εδώ έχεις δίκιο..

 

apla enta3i etixe na exoume same msn me ton vorfin gt ala3a msn nomizete? kai ekana new gia na min ginonte vlakies.

 

Edit: to Ligo edw dn anexome ales vlakies apo ton sta8gianni opos me epe3es tin poustia esu protos katse kai klapse twra.

 

Oso gia ton Razor exoume talk kai t eipa ti problima eiparxi afto to diastima ktlp ta lefta t 9a ta pari back.KAI DEN EIMAI O VORFIN!! APLA EXOUME SAME MSN DN THA TA LEW 100 FWRES. O REAL EN O Borgore.  End of Story!

Link to comment
Share on other sites

απο τον romeo δεν έχω πρόβλημα...έχουμε κάνει 1-2 trades και δεν υπήρξε scam τώρα για τα ζώα που πάνε να κλέψουν και επειδή δεν το καταφέρνουν και κάνουν useless ρεπορτ Κλαιν μαιν

Link to comment
Share on other sites

den prokite na scam kanenan gia kanenan logo opios m ferete swsta tn ferome kai egw aplos o alos to epeze kai kalaa kaimenos kai otan m scammare m eipai pos e3argirono tis pay gt 9a poulouse kt se enan g 50 euro kai me rwtouse pos mpwri na ta kani kanonika leuta gia na ta pari sto xeri an m edine 20 euro 9a t edina to pack m p exi ena soro java ktlp xoris problems  alla aftos eithele na m pe3i poustia gia 10 euro m klegete.

Link to comment
Share on other sites

re eiste sobaroi????pisteuete oti sas leei o floros o romeo po einai o idos me to vorfin???????ekshghste mou kati????pws ginete na ton scamara afou apo thn arxh mou esteile to la8os pack????ekshghste mou!!!!!mou elege oti den exei kinhto kai oti ta vgazei duskola pera kai alla polla to zwoo!!!!!eleosss!!!aporw kati!!!!apodeikseis gia auta pou lei o o malakas exeis????egw sas edeiksa sunomilia kai oti mou estelne!!!!flore romero pou den exeis na fas mporei na mou apodeikseis auta pou les oti ekana????

Link to comment
Share on other sites

re eiste sobaroi????pisteuete oti sas leei o floros o romeo po einai o idos me to vorfin???????ekshghste mou kati????pws ginete na ton scamara afou apo thn arxh mou esteile to la8os pack????ekshghste mou!!!!!mou elege oti den exei kinhto kai oti ta vgazei duskola pera kai alla polla to zwoo!!!!!eleosss!!!aporw kati!!!!apodeikseis gia auta pou lei o o -beep-as exeis????egw sas edeiksa sunomilia kai oti mou estelne!!!!flore romero pou den exeis na fas mporei na mou apodeikseis auta pou les oti ekana????

 

katarxas dn sou dino dikeoma na vrizeis ok? me scammares kai dn m edwses 20 Euro an m e3igiosouna swsta 9a eixes to pack sta xeria s to diko m  palevo toso kero na to teliwso na twra p teliwsa kai esu ekanes vlakia me scammares protos dn se scammara egw omos s ferthika pl swsta dn em kanena 15 xrono paidaki p scammaro ktlp dn me endiaferi oti thes na les alla me afto to pragma p ekanes gia mena eisai ena paidaki 10 xronon nai re file exw problimata ta lefta dn ta efaga.. eixa problimata me diafora pragamta mexri kai ta prosopika m tha s dwso? ante min milas pl ekanes tin vlakia s tin efages an esto gia mia fwra m ferosouna swsta san anthropos 9a elega nai re file to paidi einai swsto kai tha ton voithisw exw voithisi tosa atoma kai kanenas dn eixe problima kai m erxese esu kai m kanis teties pousties? ti eimai egw.. kanenas vlakas... na min katalavenw! klapse twra !

 

Edit: dn eimai egw o vorfin apla exoume same msn etixe ti na kanoume? giafto ekana new msn gia na min ginonte vlakies 1 msn exw romeoinside@hotmail.com! an thelete pistevete dn eimai scammeri oso gia ton razor sas eipa ta lefta 9a ta pari piso molis plirotho.!

 

@sta8gianni apodi3a apolitos to pragma p ekanes dn eisai swsto atomo kai afto 3erw trava rwta opion thes ei3era oti 9a pexti vlakia kai etc akribos egine. opote mila oso thes esu ekanes tin xazomara oxi egw! nai re file meno monos exw oikonomika problimata kai ti egine me afto? prepi anagastika na exw khnito 9a paro kai 9a milisoume apo thl na doume poso magas 9a ec otan milisoume kai apo konta oute se apilo oute tpta! apla dn m aresoune tetia eidous pragmata

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock