Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ο καλύτερος server, είναι αυτός που δεν πέφτει, δεν lagάρει, δεν δεσμεύει και είναι 35Χ και πάνω!

Είναι C5 σε καμιά περίπτωση Ελληνικός (!) κι αφού έκανα κι εγώ τον κύκλο μου στο παιχνίδι αυτό, προτείνω τον Revenge.

Κοινώς οι άνθρωποι εκεί ειναι επαγγελματίες :-)

Re otan enas an8rwpos zitaei server ki eseis tous protinete enan kalo 8a itan na dinete kai to site giati dn mporei o allos na mirisei ta nixia tou kai na mpei.. dn einai ola ta site se style www.l2revenge.com mporei na einai alli i istoselida...

Posted

kalos ine o official pola bot omos re opoy ke na pas bot ine epeksa kana mina na dokimaso

lipon gia pvp server kalone  ego 8a protina ton www.l2absolute.com pezo kana mina eki apoti ida den exi donate poli orea stimenos o server oxi bug ine Dedicated server ke propantos opos exo ksanapi ke pio pano se alo minima sinexia on ke ta rr poli grigora .

tora ama kano dikomoy server 8a soypo na mpis (plaka kano)

• 2 weeks later...
Posted

O KALITEROS PVP SERVER INE X300 L2REFUSED.COM GEMATOS (oxi ke 20k atma mesa )ALLA EXI KAI DONATE KAI MALAKIES ALLA KSILO PEYTI OLI MERA KAI INE GEMATO ELINES VASIKA SXEDON OLI!!!!!!!  =p

Posted

www.l2elixir.com .---->intelude x7. Einai i triti bdomada tou server k exeis gurw sta 2k :D  psithitai..... ellinikos server usaxios me autous pou palia agapisame...(BnB, Global)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

File dn thelw na eimai off topic alla episis dn thelw na douleuoume kai nea paidia..Loipon se parakalw kane edit to post sou kai pes tin alitheia...Min mas trelaneis twra oti o InfoGates exei 20k atoma?!?!.....Oute 2000 dn exei file....Apla prepei na leme tin alitheia kai na min paraplanoume tous allous gia na mpoun sto server mas!

Sorry file telika omws ekana to Edit p zitises!! :)
  • 2 weeks later...
Posted

www.dragon-community.net

x5 server

x10 server

x15 server

x30 server

x200 server

Interlude me stack sub (perneis skills kai apo to deftero class, alla mono 1 sub mporeis na kaneis) ... alla gia na pareis to quest item gia na kaneis to sub sou prepei na fas raid pou to kunhgaei olos o server :p

Den exei GM shop, mono o x200 exei ...

• 1 month later...
Posted

Egw kserw oti osoi server exoun donate ekeinoi ta spane

No lag,Gm's online

An kai dn yparxei periptosi na riskeis monos s donator >:(.Toulaxiston eyxaristiesai to game ;D

• 2 weeks later...