l22expert Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 bazo to id sto gmshop kai me lei den iparxi to bazo se sell se ena custon npc to dixni to buy ego kai kitao to balista ki tpt ti mpori na ftei Quote
0 `Rοmeο Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 Mpwri na ekanes la9os sto Multisell adelfe i sto sql.. kapia pragmata na eitane la9os kai na bike la9os.. chekareto kalitera. Quote
0 l22expert Posted January 1, 2012 Author Posted January 1, 2012 Mpwri na ekanes la9os sto Multisell adelfe i sto sql.. kapia pragmata na eitane la9os kai na bike la9os.. chekareto kalitera. to sql xirokinita to perasa sto custom armor ta perasa ta esbisa apo to custoim kai ta perasa sto sketo armor alla tpt pali. ama dis sto client board opio freya katebasis item armor weapon mesa gia stat tha lei weapon i armor alla to freya l2j exei items gia armor kai weapon Quote
0 l22expert Posted January 7, 2012 Author Posted January 7, 2012 bump kapios pou kseri apo stat na help pliz gt blepo ola sosta ine ara sta item sto stat afto ftei den mporo na peraso kanena custom apo afta pou katebasa Quote
0 `NeverMore Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 wraia... kane edw post to link apo tin armor pou 8elis na peraseis na sou pw ti 8a kaneis Quote
0 l22expert Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=197953.0 mipos theli afto pou mpeni sto stat item na sto doso se code Quote
0 `NeverMore Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=197953.0 mipos theli afto pou mpeni sto stat item na sto doso se code sto pack sou iparxei table me name armor ? ( stin database ) sta latest rev den iparxei .... Quote
0 l22expert Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 sto pack sou iparxei table me name armor ? ( stin database ) sta latest rev den iparxei .... ne iparxi kai ebala xirokinita to sql eki alla mpenoune sta item poune sta stat sta stat den exi armor Quote
0 `NeverMore Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 kai ti fakelous exei ekei ? den exw sto pc mou twra freya pack gt einai apo format .... Quote
0 l22expert Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 augmentation chars items npc skill sorry sto navikat den eixe armor table ego to ebala Quote
0 Destorion Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 augmentation chars items npc skill sorry sto navikat den eixe armor table ego to ebala Logika mpenei sto items... efwson prokeite gia wings... apla opws eipe o nevermore isws exeis kanei la9os se kapoia grammh ka9ws to evazes xeirokinita to item sto navicat.... ksanaelegkse tis grammes apo tin arxh kai kantes ena edit ;) ;). Alla 9a htan eukolo an mas edeines 1 eikwna me tis alages p exeis kanei me skopo na se voi9isoume kalutera :D Quote
Question
l22expert
bazo to id sto gmshop kai me lei den iparxi to bazo se sell se ena custon npc to dixni to buy ego kai kitao to balista ki tpt ti mpori na ftei
22 answers to this question
Recommended Posts