Jump to content

[HELP][GR] iPhone 3gs.

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα, θέλω να περάσω κάποια αρχεία στο iphone 3gs που βρήκα πρόσφατα ^^

Το πρόβλημα είναι οτι όταν μπαίνω στο Apple iPhone->Internal Storage->DCIM δε μπορώ να κάνω paste τους φακέλους.Είμαι εντελώς άσχετος απο iPhone, πρώτη φορά πιάνω στα χέρια μου iPhone δηλαδή.

Κάτι πήρε το μάτι μου για jailbreak στο google, μήπως μπορείτε να με διαφωτίσετε λίγο ? :p

EDIT: Αν αυτό βοηθάει, είναι 4.2.1 version.

Τελικά είναι ήδη σπασμένο (jailbreak).

Posted

Όταν λες αρχεία? Εικόνες, τραγούδια κτλ?

Αν ναι, να ξέρεις πως οι μεταφορές αρχείων δεν γίνονται όπως σε ένα Sony Ericcson πχ, με drag and drop. Ανοίγεις το iTunes στο pc σου και τα κάνεις από εκεί όλα.

Posted

Όταν λες αρχεία? Εικόνες, τραγούδια κτλ?

Αν ναι, να ξέρεις πως οι μεταφορές αρχείων δεν γίνονται όπως σε ένα Sony Ericcson πχ, με drag and drop. Ανοίγεις το iTunes στο pc σου και τα κάνεις από εκεί όλα.

Ναι, είναι κάτι εικόνες, βιντεο και τραγούδια που θέλω να περάσω.Δηλαδή τώρα θα τα κάνω drag & drop ένα-ένα απο το itunes?

Επίσης, πρέπει να είμαι και off απο το internet για να μην κάνει αναβάθμιση μόνο του ή μαλακίες είναι αυτά?

EDIT: Τα πέρασα αυτά που ήθελα.Κάτι τελευταίο τώρα, μπορώ να κατεβάσω free applications?

Posted

Ναι, είναι κάτι εικόνες, βιντεο και τραγούδια που θέλω να περάσω.Δηλαδή τώρα θα τα κάνω drag & drop ένα-ένα απο το itunes?

Επίσης, πρέπει να είμαι και off απο το internet για να μην κάνει αναβάθμιση μόνο του ή μαλακίες είναι αυτά?

EDIT: Τα πέρασα αυτά που ήθελα.Κάτι τελευταίο τώρα, μπορώ να κατεβάσω free applications?

Ωραία, αφού πέρασες αυτά που ήθελες το αφήνω αυτό.

Για free applications έχεις 2 επιλογές.

1. Μπορείς να κατεβάσεις τα free από το App Store στο κινητό σου.

2. Μπορείς να κατεβάσεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ, δωρεάν μέσω Installous. To Installous είναι κάτι παρόμοιο με το App Store αλλά είναι όλα δωρεάν και απαιτείται jailbroken iPhone.

Posted