Jump to content
  • 0

searching dev for serious project

Question

Posted

kalhspera se olous.. psaxnw ena palikari na me boi8isei me to development tou server

prin 2 hmeres apoktisa domain name kai se 3 meres ginete verified to payment tis company p 8a sikono ton server apo deticate machine...

kostas_Style@hotmail.com

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

na 3ereis oti kanenas sobaros dev dn 8a dextei na doulepsei tsaba..... episeis dwse perisoteres plirwfories gia to ti pack 8a epile3eis kai o server pou 8a sikwseis ti 8a einai? low/mid/high ?

• 0
Posted

opios goustarei kai exei oreksi na asxoli8ei xwris xrhmata ktl.. as m kanei aitima sto msn na milisoume....

ok as poume oti se help kapios pios o logos?? xoris lefta xoris tpt me tona pari mia 8esi gia gm(gia kanena mhna to polu)

den to vrisko kalo xd

• 0
Posted

gia kana mina to polu? re palikare ti les? o server p 8a sikoso 8a eisai serious lew... bgazw 800 eurw to mina apo tin douleia m an m feugoun 100-150 eyrw ton mina gia ton server den me noiazei.. o server den 8a exei donate.. 1 xrono 8a einai sigoura up kai an paei kala.. 8a ton afisw oso paei..ti den ktlbeneis?

• 0
Posted

gia kana mina to polu? re palikare ti les? o server p 8a sikoso 8a eisai serious lew... bgazw 800 eurw to mina apo tin douleia m an m feugoun 100-150 eyrw ton mina gia ton server den me noiazei.. o server den 8a exei donate.. 1 xrono 8a einai sigoura up kai an paei kala.. 8a ton afisw oso paei..ti den ktlbeneis?

3eris posi to lene afto?? axxaxxaxx ase min arxiso tespa diko sou problima..

(egw pantos ama aniga server [pou 8elw alla den mporo] 8a to ekana monos mou opos 8elw kai oxi me 2-3 tsirakia apo piso xd )