•MeLe• Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 an eftiaxne kapios ena guide to pos na ta kaneis instal na ta peraseis sto site (html) 8a htan pollh kalo Giath egw dn 3erw kai zhthsa me ena topic ena guide Press Me
TheVip Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 an eftiaxne kapios ena guide to pos na ta kaneis instal na ta peraseis sto site (html) 8a htan pollh kalo Giath egw dn 3erw kai zhthsa me ena topic ena guide Press Me dn tha sou apadisoune!!! les kai kanhs dn 3eri!!!!! 3erhs poso kairo to palevo!!!
Pauler Posted October 23, 2011 Author Posted October 23, 2011 dn tha sou apadisoune!!! les kai kanhs dn 3eri!!!!! 3erhs poso kairo to palevo!!! 8a sas ta pw ligo simpiknwmena... anevasete to pvp/pk script so host sas.. aplo? istera psa3te kai vreite ena arxeio pou onomazete connect.php.. ani3te to me ena text editor kai 8a deite pws zitaei host username password kai database.. ekei lipon vazete ta stoixia t server.. to ip to mysql username to mysql password kai to mysql database.. stin periptwsi pou trexete t site k t server st idio pc tote st 9esi t ip vazete localhost! Afto einai olo! Apla na 8imi8ite na ani3ete kai tin 8ira tou mysql st pc p trexete ton server sas!
TheVip Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 8a sas ta pw ligo simpiknwmena... anevasete to pvp/pk script so host sas.. aplo? istera psa3te kai vreite ena arxeio pou onomazete connect.php.. ani3te to me ena text editor kai 8a deite pws zitaei host username password kai database.. ekei lipon vazete ta stoixia t server.. to ip to mysql username to mysql password kai to mysql database.. stin periptwsi pou trexete t site k t server st idio pc tote st 9esi t ip vazete localhost! Afto einai olo! Apla na 8imi8ite na ani3ete kai tin 8ira tou mysql st pc p trexete ton server sas! Eisai skype mia na mou to kanhs ?
•MeLe• Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 8a sas ta pw ligo simpiknwmena... anevasete to pvp/pk script so host sas.. aplo? istera psa3te kai vreite ena arxeio pou onomazete connect.php.. ani3te to me ena text editor kai 8a deite pws zitaei host username password kai database.. ekei lipon vazete ta stoixia t server.. to ip to mysql username to mysql password kai to mysql database.. stin periptwsi pou trexete t site k t server st idio pc tote st 9esi t ip vazete localhost! Afto einai olo! Apla na 8imi8ite na ani3ete kai tin 8ira tou mysql st pc p trexete ton server sas! An i8eles na mou peis se pm to skype sou :D (Dn 8elo na mou to kaneis oute na m dwseis kati etoimo mono na m peis pos ghnete!)
Pauler Posted October 23, 2011 Author Posted October 23, 2011 An i8eles na mou peis se pm to skype sou :D (Dn 8elo na mou to kaneis oute na m dwseis kati etoimo mono na m peis pos ghnete!) 8a sas ta pw ligo simpiknwmena... anevasete to pvp/pk script so host sas.. aplo? istera psa3te kai vreite ena arxeio pou onomazete connect.php.. ani3te to me ena text editor kai 8a deite pws zitaei host username password kai database.. ekei lipon vazete ta stoixia t server.. to ip to mysql username to mysql password kai to mysql database.. stin periptwsi pou trexete t site k t server st idio pc tote st 9esi t ip vazete localhost! Afto einai olo! Apla na 8imi8ite na ani3ete kai tin 8ira tou mysql st pc p trexete ton server sas!
•MeLe• Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 xD Dn katalabes pos sou eipa oti dn to katalaba auto p eipes :P
brounlimited Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 paidia dn kserw pws to anebazw k gnk pws t xrisimopoiw ...mporei kapoios na m pei.. ?
ExCaLiBuR® Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 file euxaristw gia to share alla prepei na ftiakseis ena guide gia to pws akrivos na ta pairname pisteuw oti den tha kseroun poloi opws den kserw egw na kanw kati tetoio
Recommended Posts