Jump to content
  • 0

NoItemname


z1r3k

Question

Recommended Posts

  • 0

Gia sas pedia na rotiso kai kati akoma otan bazo item weapons kai etc se weapon.grp kai tetia item name 3erete Giati mou lei No Item name MEsa sto game ti bori na Ftei??

Koitakse afou pareis ta lines gia to weapongrp kai ta peraseis swsta katarxas pare ena katharo itemname-e apo thn arxh. Meta pare copy p.x to draconic bow apo to itemname-e pou to exei hdh mesa sto freya itemname-sou kai kanto paste sto telos me alagmeno ID kai alagmeno onoma pou na teriazei me to item pou ebales sto weapongrp. Ean sunexhseis na exeis problhmata kalo tha htan na postareis edw poia lines einai akrivws auta an kai den nomizw na sunexiseis na exeis.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oo dn boro na paro apo tin arxi gt exo kai ala customs ...

Tote des apo ekei pou arxizei to 1o nonameitem apo ekei kai meta uparxei to lathos svhsta apo kei kai meta kai kane th diadikasia pou sou proteina.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia na min sou vgenoun noitemname prpei na exis mia ta3h sta ID dld oxi na eixs 8989 meta 544 kai meta 54864 ama me pianis?? ta vazis me sira ap ta mikrotera sta megalitera ama exis polla custom :P

ama pali sou vgenoun noitemname ele3e ama einai kala ta line pou vazis mipos exoun tpt la9os gramata xd

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Po re 8a me help kns gamw dld gia weapons milame oxi tatto gamw ta tatto mesa dld

Ti na se help sou ekshghsa analutikotata oso mporousa ti prepei na kaneis. Edw pera exei katanthsei off-topic pleon mpainei o kathenas kai grafei ta dika tou. Diavase prosektika ti sou eipa kai bale to mualo sou na doulepsei den einai kai kati toso tromero xalara.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...