~StOrM™ Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 Geia sas paidia exw ena mikro problem me to site mou ...to e3is problem den mporo na fix me to fotoshop mou Auto edw Lineage][TropiCaL ...epidi den exw gramatosira sto Fotoshop mou kai anagastika na to kanw apo to piCknic kai bgeni asximo dite edw http://l2tropical.com.nu/ opxios mpori na mou fix mia eikona stop fotoShop Me auto edw Lineage][TropiCaL
BlOodDeviL Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 Esu ti 8es mia new h mia na mas dwseis na knoume edit?
~StOrM™ Posted August 21, 2011 Author Posted August 21, 2011 egw 8elw na fix opxios mpori kai 8eli na me boi8isi na fix mia oikogena sto Fotoshop Me gramatosira to Lineage][TropiCaL Opos mpikes sto site mou kai ides ti exw bali twra to exw bali dioti to fotoshop mou den exei gramatosira.Oxios 8eli na me help na edit mia Eikona pou na lei Lineage][TropiCaL ....Giana tin balo ....
BlOodDeviL Posted August 21, 2011 Posted August 21, 2011 egw 8elw na fix opxios mpori kai 8eli na me boi8isi na fix mia oikogena sto Fotoshop Me gramatosira to Lineage][TropiCaL Opos mpikes sto site mou kai ides ti exw bali twra to exw bali dioti to fotoshop mou den exei gramatosira.Oxios 8eli na me help na edit mia Eikona pou na lei Lineage][TropiCaL ....Giana tin balo .... size?
Recommended Posts